Zewnętrzne ekrany Digital Signage | Podstawowy przewodnik dla kupujących

Totem digital signage

Zdejmowanie ekranów na zewnątrz było niegdyś największą barierą dla rozwoju rynku digital signage. Mimo eksplozji na scenie w środowiskach zamkniętych, takich jak sklepy i banki, prosta, ale frustrująca rzeczywistość sprawiła, że penetracja rynku aplikacji do digital signage na zewnątrz była dość niska...

...Problem? Wracając 15, nawet 10 lat temu, technologia ekranowa nie została zaprojektowana do zastosowań zewnętrznych. Być może zaskakujące, że duże, domowe nazwy ekranów nie były zaangażowane w rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej.

To było wtedy! Obecny rynek odnotował znaczny wzrost zastosowania zewnętrznych ekranów z oznakowaniem cyfrowym, z dostawcami małych i średnich przedsiębiorstw oraz największymi na świecie nazwami ekranowymi.

Obudowy Armagard
Outdoor digital signage stał się popularny w całej branży detalicznej.

Stadiony na wolnym powietrzu, węzły transportowe, tory szybkiego ruchu QSR, parki handlowe i wiele innych to tylko niektóre z kluczowych lokalizacji, w których rozwija się rynek outdoorowych oznakowań cyfrowych. W raporcie z 2015 r.1, giganci Samsunga twierdzili, że "techniczne wyzwania związane z robieniem ekranów na zewnątrz zostały rozwiązane."

Co skłoniło Samsunga do takiego odważnego oświadczenia?

Wraz ze wzrostem zapotrzebowania na zewnętrzne oznakowanie cyfrowe, technologia ekranowa rozwijała się w szybkim tempie, tworząc nową generację specjalnie zaprojektowanych ekranów zaprojektowanych specjalnie do zastosowań zewnętrznych.

Wkrótce pojawił się napływ ekranów z wysoce zaawansowanymi funkcjami sprzętowymi, w tym...

...Wszystko to, jak podkreśla raport Samsunga, rozwiązało wiele problemów związanych z instalacją ekranu na zewnątrz.

Jednak pomimo pojawienia się specjalnie zaprojektowanych ekranów z cyfrowymi tablicami informacyjnymi na zewnątrz, nadal panowała niska penetracja rynku.

Czemu? Tak jak każda nowa technologia nowej generacji dostępna na rynku, punkt cenowy sprawia, że jest ona niedostępna dla wielu użytkowników końcowych. Było to po prostu zbyt drogie, a przy bardzo niewielkim dowodzie na zwrot z inwestycji wielu użytkowników końcowych uniknęło ryzyka.

Obudowy do zewnętrznych ekranów Digital Signage Emerge

Obudowy celowe ochrony zewnętrznych ekranów cyfrowych
Obudowy celowe są opłacalnym sposobem ochrony zewnętrznych ekranów cyfrowych.

Wysokie koszty wcześniejszej generacji, specjalnie zaprojektowanych zewnętrznych ekranów Digital Signage spowodowały pojawienie się rynku obudów zewnętrznych do oznakowania cyfrowego. Obudowy ekranowe dały użytkownikom końcowym alternatywę, umożliwiając im wzięcie dowolnego standardowego ekranu i korzystanie z niego w środowisku zewnętrznym.

Rynek obudów pomógł obniżyć koszty aplikacji na zewnątrz digital signage, nie tylko umożliwiając użytkownikom końcowym wdrażanie istniejących ekranów jako zewnętrznych wyświetlaczy digital signage, ale obniżając cenę specjalnie zaprojektowanych ekranów zewnętrznych, ponieważ producenci ekranów chcieli konkurować na rynku cena.

Jednak ciągły postęp w technologii ekranowej oznacza, że specjalnie skonstruowane, zewnętrzne ceny ekranów wciąż rosną, gdy sprzęt staje się coraz bardziej wyrafinowany. Cena zakupu nie jest już jedynym kosztem, który użytkownicy muszą wziąć pod uwagę, ale koszty utrzymania są teraz również czynnikiem.

Podobnie technologia ekranowa rozwija się w takim tempie, że "najnowszy" sprzęt jest już nieaktualny, a użytkownicy końcowi muszą płacić za pozostanie w grze.

Niemniej jednak, na obecnym rynku, specjalnie zaprojektowane zewnętrzne ekrany digital signage i obudowy do ekranów zewnętrznych są prawdopodobnie kluczowymi graczami napędzającymi rozwój zewnętrznych aplikacji digital signage. W rezultacie prognozowany globalny rynek oznakowań cyfrowych ma wynosić 32,84 mld USD do 2023 roku.2

Z punktu widzenia kupującego rosnący rynek digital signage wskazuje na rosnący popyt konsumentów.

Outdoor digital signage to miejsce, w którym ludzie szukają informacji i są najszybciej rozwijającym się medium reklamowym, marketingowym i komunikacyjnym na świecie - drugim po internecie.

Kluczowe informacje dla kupujących

obudów zewnętrznych cyfrowych ekranów
Rynek obudów zewnętrznych cyfrowych ekranów szybko rośnie.

Postępy w technologii ekranowej i pojawienie się rynku obudów ekranowych, doprowadziły do nowej ery dla branży digital signage, dając jednocześnie użytkownikom końcowym.

Praktyczne i niezawodne rozwiązania digital signage na zewnątrz. Z punktu widzenia kupującego istnieje duży wybór.

Decydując się na rozwiązanie z cyfrowym ekranem na zewnątrz, najlepszym wyborem są specjalnie skonstruowany ekran zewnętrzny lub ekran umieszczony w obudowie zewnętrznej. Specjalnie skonstruowany ekran zewnętrzny lub osłona ekranu powinny być:

  • Odporne na warunki atmosferyczne / wodoodporne / pyłoszczelne - deszcz, śnieg, kondensacja, zmiany temperatury, kurz i brud stanowią poważne zagrożenie dla ekranów Digital Signage używanych na zewnątrz. Zidentyfikuj rozwiązanie o wysokim IP lub NEMA.

    Na przykład wszystkie Armagard zewnętrzne obudowy Digital Signage są produkowane zgodnie z normami IP i NEMA.

    Są to standardowe normy branżowe w Europie i Ameryce Północnej, które określają poziom ochrony, jaką specjalnie skonstruowany ekran lub obudowa ekranu zapewnia przed przenikaniem cieczy, brudu i innych zanieczyszczeń, które mogłyby oddziaływać na ekrany w sposób operacyjny.

  • Kontrola klimatu - Zarządzanie ogrzewaniem i chłodzeniem sprzętu ekranowego jest prawdopodobnie największym wyzwaniem związanym z zewnętrznymi aplikacjami digital signage, ponieważ istnieje tak wiele zmiennych.

    Aby sprostać tym wyzwaniom, specjalnie zaprojektowane ekrany i systemy obudów mają wbudowane systemy ogrzewania i chłodzenia, w tym klimatyzację, aby sprzęt nie przegrzał się podczas upałów lub zamarzł, gdy temperatura spadnie.

  • Odczyt światła słonecznego - Standardowe ekrany są nieczytelne w świetle słonecznym. W rezultacie nastąpił wzrost liczby ekranów o wysokiej jasności dostępnych na rynku. Ekrany o wysokiej jasności, zwane także dziennymi lub czytelnymi promieniami słonecznymi, zapewniają widoczność ekranu w ekstremalnym słońcu.

    Robią to emitując wysoki poziom światła, często opisywany jako luminancja, która jest miarą natężenia światła pochodzącego z określonego obszaru i jak wiele tego światła może być postrzegane przez ludzkie oko podczas patrzenia na ekran. pod określonym kątem.

    Luminancja jest mierzona w kandelach na metr kwadratowy, pomiar częściej zwany "gnidami".

    Idealnie, aby ekran był widoczny w ekstremalnie bezpośrednim świetle słonecznym, wymagany jest ekran o wysokiej jasności o wartości luminancji co najmniej 2000-2500 nitów.

Wraz z podbiciem wyzwań związanych z instalacją zewnętrznych oznakowań cyfrowych, oczekuje się znacznego wzrostu rynku w ciągu najbliższych pięciu lat. Tymczasem dostawcy ekranów i obudów nadal wprowadzają innowacje na rynek, który zmienia kształt reklamy, komunikacji i interakcji na całym świecie.

Zewnętrzne oznakowanie cyfrowe stanowi okazję do nawiązania kontaktu z klientami i wzmocnienia marki, w nowy i kreatywny sposób, jakiego nigdy wcześniej nie widziano. Eksperci twierdzą, że cyfrowe oznakowanie właśnie wychodzi z dzieciństwa, więc obserwuj tę przestrzeń!

Źródła:

  1. Samsung
  2. Statista