Trendy w zewnętrznym oznakowaniu cyfrowym i wzrost inteligentnych miast
Zewnetrzne oznakowanie cyfrowe to ogromny globalny przemysł:
- W Stanach Zjednoczonych przewiduje się, że rynek cyfrowych wyjść z domu wzrośnie do 12,3 miliarda dolarów do 2028.1
- Do końca 2018 r. Reklama cyfrowa poza domem wyprzedzi tradycyjną reklamę po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii.2
- USA i Europa zachowają największe udziały w rynku od kilku lat, ale region Azji i Pacyfiku ma najszybciej rosnąć z powodu przyjęcia cyfrowego oznakowania w rozwijających się gospodarkach Indii i Chin.3
Niezależnie od tego, czy chodzi o przydrożne cyfrowe tablice reklamowe, cyfrowe totemy o wysokich tonach czy ekrany dotykowe z okienkiem, zewnętrzne oznakowanie cyfrowe staje się znaną częścią naszych centrów miast.
To dlatego, że firmy coraz częściej rozumieją, że cyfrowe oznakowanie może być dobre dla biznesu. Niezależnie od tego, czy jest wykorzystywany do zwiększania świadomości marki, angażowania klientów czy dostarczania bardziej wydajnych usług, cyfrowe oznakowanie może generować dochody i obniżyć koszty.
Klienci również tego oczekują. Uznają, że cyfrowe oznakowanie może dostarczać usługi w szybki, spersonalizowany sposób, co oszczędza czas i często daje rozrywkę.
Jeśli chcesz zintegrować cyfrowe oznakowanie ze swoją firmą lub rozbudować i zaktualizować istniejącą sieć, ważne jest, aby śledzić najnowsze zmiany. Dzięki temu inwestujesz w cyfrowe oznakowanie, które jest opłacalne, przyszłościowe i zapewnia wysoki zwrot z inwestycji przez wiele lat.
Innymi słowy, ważne jest, aby inwestować w trendy, a nie w chwilowa mode.
Oto Twój przewodnik po trendach w digital signage, które wyglądają, jakby zostały - podzielone przez fizyczne, technologiczne i środowiskowe zmiany, które zmieniają oblicze naszych miejskich przestrzeni i prowadzą do powstania jutrzejszych inteligentnych miast.
Trendy fizyczne
Zewnętrzne oznakowanie cyfrowe staje się coraz większe.
W 2018 r. Samsung zakończył instalację największego zakrzywionego wyświetlacza w Korei Południowej. Na powierzchni 1620 metrów kwadratowych jest czterokrotnie większy niż boisko do koszykówki i zainstalowanie trwało siedem miesięcy.
Rozdzielczość prawie dwukrotnie większa od rozdzielczości UHD i jasność 9000 Nitów to zapierająca dech w piersiach demonstracja tego, co jest możliwe i, bez wątpienia, genialna promocja marki dla giganta technologicznego.4
Po drugiej stronie globu wyskocz do nowojorskiego Pier 17 w dzielnicy Seaport w Lower Manhattan, aby doświadczyć wizualnej ekstrawagancji, która wynosi 2000 metrów kwadratowych zewnętrznych ekranów LED.
Zaprojektowane, aby pomóc w przekształceniu obszaru w nowoczesny punkt sprzedaży detalicznej, ekspozycje rozciągają się na kolumnach, ścianach i sufitach dwupiętrowego atrium, otaczając odwiedzających futurystycznym zakupem.
Ale podczas gdy ekrany rosną w jednym wymiarze, zmniejszają się w innym: wyświetlacze LED stosowane w moście NYC 17 mają grubość zaledwie 4 mm.5
Producenci są zdesperowani, aby być znani z tworzenia najcieńszych ekranów z najcieńszymi ramkami. W tym wyścigu nie chodzi tylko o marki walczące o pierwsze miejsce - zapewnia to także realne korzyści kupującym outdoor digital signage.
Cienkie ekrany z malutkimi ramkami zapewniają klientom lepsze wrażenia wizualne, ale są także lżejsze i bardziej kompaktowe, co oznacza, że można z nich korzystać z większą elastycznością w miejscach, w których wcześniej nie można było zamontować ekranu.
Jeśli przejście od "pudełkowych" telewizorów do płaskich ekranów ułatwi narodziny zewnętrznych oznakowań cyfrowych, ultra-cienkie ekrany przeniesie je na wyższy poziom: wciągające wyświetlacze, które można zamontować niemal wszędzie w coraz bardziej przystępnych cenach.
Na szczęście, podczas gdy wyświetlacze w czołówce stają się coraz większe, wciąż istnieje wiele powodów, aby mierzyć swój wskaźnik w calach, a nie w metrach kwadratowych.
W końcu, bez względu na to, jak duże ekrany się wyświetlają, ludzie pozostają tej samej wielkości, a angażowanie klientów z dnia na dzień jest lepsze dzięki wyświetlaczom, które oferują spersonalizowane i przyjazne użytkownikowi doświadczenie.
W związku z tym pojawił się trend na rzecz zewnętrznych oznakowań cyfrowych w zakresie od 32 "do 75". Rozmiary te są wystarczająco duże, aby przyciągnąć uwagę, ale nie są tak duże, że stają się bezużyteczne lub zbyt drogie dla firm.
Tendencja ta jest napędzana przez dwa różne podejścia. Pierwsze wykorzystuje specjalnie zaprojektowane wyświetlacze zewnętrzne, które są z natury wodoodporne. Drugi wykorzystuje zalety kosztu i elastyczności wynikające ze stosowania zwykłych ekranów w zewnętrznych obudowach digital signage.
Obudowy zewnętrzne utrzymują się przez lata i nie wiążą Cię z konkretnym modelem ekranu lub pojedynczej technologii. Możesz zamienić i zaktualizować ekran w dowolnym momencie, dzięki czemu obudowy LED / LCD to idealna inwestycja w przyszłościową sieć digital signage.
Trendy technologiczne
Tendencja do zewnętrznych oznakowań cyfrowych od 32" do 75" jest napędzana przez inny czynnik: możliwe jest uzyskanie większej ilości technologii na mniejszej powierzchni, więc nie potrzebujesz dużego ekranu, aby zapewnić klientom niezapomniane wrażenia.
Technologia Digital Signage wkracza w niewiarygodne dziedziny. Wiele z tych zmian już jest w tej formie, a te, które nie wyglądają na nowe, staną się nową normą w nadchodzących latach.
Wyświetlacze responsywne
Przez responsywne wyświetlacze rozumiemy cyfrowe oznakowanie internetowe, które dostosowuje jego zawartość do rzeczywistych warunków.
Na przykład:
- Główna trasa z centrum miasta jest zablokowana. Publiczne ekrany informacyjne automatycznie przełączają się z reklam na nadchodzące wydarzenie na najnowsze informacje podróżne, w samą porę na godziny szczytu.
- Słoneczny poranek zmienia się w mokre popołudnie. Twój cyfrowy wyświetlacz zewnętrzny dostosowuje swoją zawartość do reklamowania parasoli zamiast okularów przeciwsłonecznych. Responsywne wyświetlacze dostarczają najbardziej odpowiednich lub przydatnych treści w danym czasie, dzięki czemu są równie przydatne w reklamie cyfrowej i informacji publicznej.
Wspaniałą rzeczą jest to, że technologia ta zależy od odtwarzacza multimediów, a nie od ekranu. Koszt nowych odtwarzaczy multimedialnych może być znacznie niższy niż w przypadku nowych wyświetlaczy, dzięki czemu technologia responsywna stanowi świetną perspektywę dla firm, które chcą pozostać w czołówce trendów w dziedzinie digital signage bez przełamywania banku.
Rozpoznawanie twarzy i sztuczna inteligencja (AI)
Był czas, kiedy lokalny sklepikarz znał nazwisko wszystkich swoich klientów. Te dni są w dużej mierze za nami, ale rozpoznawanie twarzy może wypełniać lukę.6
AI i rozpoznawanie twarzy wykorzystują dane historyczne, aby uzyskać korelacje między klientami a ich zainteresowaniem poszczególnymi produktami i usługami.
Na przykład kamery do rozpoznawania twarzy umożliwiają wyświetlanie informacji o klientach, pozdrawianie ich i sugerowanie produktów lub usług na podstawie ich historii zakupów.
Alternatywnie, AI może analizować wygląd klienta i promować produkty w oparciu o ich wiek, ubranie lub inną liczbę czynników.
Technologia ta obiecuje przenieść zewnętrzne oznakowanie cyfrowe z pasywnego medium do spersonalizowanego doświadczenia - podobnie jak ekrany dotykowe w ostatnich latach, ale w bardziej zindywidualizowany sposób.
Oprócz zwiększania sprzedaży w czasie rzeczywistym, rozpoznawanie twarzy zapewnia analizę oglądalności, którą można oglądać retrospektywnie:
- Jak długo osoba spędziła patrząc na wyświetlacz?
- Z czym oni współpracowali?
- Jaki był wiek i płeć?
- Jakie były ich mimika podczas interakcji z oznakowaniem?
Podobnie jak śledzisz dane demograficzne, czas przebywania i wyświetlenia stron odwiedzających Twoją witrynę, wkrótce może być normalnie analizować interakcje z cyfrowym oznakowaniem w ten sam sposób.
Obietnica lepszej jakości dla konsumentów i taktyki marketingowej opartej na danych dla firm sprawia, że rozpoznawanie twarzy jest trendem, który wydaje się pozostać.
Podobnie jak wyświetlacze responsywne, możliwość włączenia kamer i oprogramowania do istniejących wyświetlaczy będzie atrakcyjna dla firm, które chcą zaangażować klientów w swoją obecną sieć Digital Signage.
Technologia Haptic
Haptyczna technologia może być kolejną wielką rzeczą. Wykorzystuje jedną z wielu technologii, aby przekonać użytkownika, że dotyka czegoś o kształcie i fakturze, przekształcając jednowymiarowy wyświetlacz w prawdziwie zmysłowe doświadczenie.
Jedno podejście wykorzystuje pola elektrostatyczne do odtworzenia wrażeń dotykowych na ekranach cyfrowych.7 Alternatywą są fale ultradźwiękowe, aby wytworzyć wrażenia dotykowe, 3D w powietrzu.8
Zastosowania tych technologii na rynku są liczne. Chcesz wiedzieć, jak czuje się jedna sztuka odzieży w porównaniu z inną? Nie ma problemu. Technologia elektrostatyczna może być zintegrowana z cyfrowym oznakowaniem, aby zapewnić klientom realistyczne wskazanie tekstury i pomóc im w podjęciu decyzji o zakupie.
Technologia Haptic może być kolejną rzeczą, którą marki wykorzystują do angażowania klientów. Obietnica polega na tym, że wrażenia zmysłowe pozostają w pamięci, zachwycają klientów i wywierają trwałe wrażenie na Twojej marce.
Spośród wszystkich trendów, haptics jest na najwcześniejszych etapach. Niemniej jednak producenci cały czas wprowadzają lepszą technologię, co czyni ją realną opcją dla firm, które chcą wyróżnić się na tle konkurencji, oferując coś, co jest naprawdę nowatorskie.
Co najmniej jego potencjał do zintegrowania z istniejącymi wyświetlaczami cyfrowymi sprawia, że technologia haptyczna jest czymś, na co warto zwrócić uwagę w nadchodzących miesiącach i latach.
Postępy w odtwarzaczach multimedialnych
Łatwo jest założyć, że najważniejsze trendy w zewnętrznym digital signage są wynikiem nowych technologii ekranowych, ale postęp w odtwarzaczach multimedialnych jest równie istotny.
Na przykład, podczas gdy skala sieci Digital Signage w Pier 17 jest imponująca, sposób kontroli treści jest równie ważny. Poszczególne ekrany mogą wyświetlać zupełnie inną zawartość lub cała sieć może być łączona, aby działać jako pojedyncze, zsynchronizowane cyfrowe płótno.
Ta funkcjonalność jest kluczową częścią dostarczania wciągającej obsługi klienta. Umożliwia również właścicielom korzystanie z wyświetlaczy w najbardziej opłacalny sposób w dowolnym momencie.
Trendy w odtwarzaczach multimedialnych odzwierciedlają również pragnienie wygody. Wiele wyświetlaczy ma odtwarzacze multimedialne, które umożliwiają zdalną kontrolę zawartości. Dzięki temu możesz zainstalować cyfrowe oznakowanie z dala od swojej firmy, generując większą świadomość marki bez niedogodności związanych z częstym uczestnictwem w każdym wyświetlaczu osobiście.
Postępy w odtwarzaczach multimedialnych nie obejmują nagłówków, ale są ważne z biznesowego punktu widzenia. Wiele najnowszych technologii Digital Signage można zintegrować z istniejącymi wyświetlaczami, częściowo dzięki zaktualizowanemu odtwarzaczowi multimedialnemu.
W związku z tym, jeśli chodzi o dostęp do najnowszych trendów, inwestowanie w nowe odtwarzacze multimedialne może być o wiele bardziej opłacalne niż zastąpienie całej sieci digital signage.
Trendy środowiskowe
Na szczęście trendy w zewnętrznym digital signage nie są napędzane tylko przez konsumpcjonizm i doświadczenie. Wpływ na środowisko ma również wpływ.
Korzyści dla środowiska wynikające z istniejących rozwiązań Digital Signage są dobrze znane:
- Mniej odpadów papierowych, ponieważ firmy odchodzą od oznaczeń statycznych, które muszą być często przedrukowywane.
- Zmniejszenie śladu węglowego związanego z produkcją i wysyłką oznakowań papierowych.
- Zmniejszone zużycie środków chemicznych, farb i klejów stosowanych w procesie drukowania.9
Ale w jaki sposób kwestie ochrony środowiska wpływają na zewnętrzne oznakowanie cyfrowe w 2019 roku i później?
Przede wszystkim widzimy ogromny skok wydajności, prowadzący do nowej generacji zewnętrznych oznakowań cyfrowych o niskiej mocy, które zapewniają oszczędności kosztów i ochrony środowiska.
Ekrany zewnętrzne są coraz częściej wyposażone w inteligentne regulatory jasności, które automatycznie przyciemniają ekran w pochmurne dni i w nocy. Wyświetlacze te są znacznie bardziej wydajne niż te z przeszłości i na pewno nie potrwają długo, dopóki nie zobaczymy tego jako standardu na wszystkich monitorach zewnętrznych.
Możesz także korzystać z eko-trendów, wybierając ekrany, które nie wymagają dodatkowego ogrzewania lub klimatyzacji. Wykorzystując mniej energii, wyświetlacze te oferują niższy całkowity koszt posiadania, dzięki czemu zewnętrzne oznakowanie cyfrowe jest dobre zarówno dla biznesu, jak i dla planety.
Postępy w odtwarzaczach multimedialnych przynoszą podobne korzyści dla środowiska. Digital signage z odtwarzaczami multimedialnymi, które wyłączają ekran automatycznie oszczędzają energię elektryczną, a ekrany z wbudowanymi odtwarzaczami multimedialnymi zużywają mniej energii. Ponownie skupiamy się na zmniejszeniu zużycia energii i wytrąceniu niektórych cyfr z rachunku za energię elektryczną.
Tendencje środowiskowe z pewnością będą kontynuowane, zwłaszcza, że właściciele firm zdają sobie sprawę, że ekologiczność generuje dodatkowe dochody: 66% konsumentów jest skłonnych zapłacić więcej za produkty firm, które są zobowiązane do pozytywnego wpływu na środowisko.10
Niezależnie od motywacji, upewniasz się, że trendy w zakresie większych, lepszych i bardziej wciągających doświadczeń cyfrowych nie muszą odbywać się kosztem planety.
Zewnętrzne oznakowanie cyfrowe i wzrost liczby inteligentnych miast
Nie ma wątpliwości, że zewnętrzne oznakowanie cyfrowe zmienia oblicze naszych miast. Nie chodzi tylko o firmy próbujące zwiększyć przychody; jest to część przejścia do inteligentnych miast, które zdaniem urbanistów są niezbędne dla rozwoju.
W 2018 r. 55% ludności świata mieszka na obszarach miejskich. To ma wzrosnąć do 68% do 2050 roku. To dodatkowe 2,5 miliarda ludzi szukających domów, usług i miejsc pracy w naszych już zatłoczonych centrach miejskich.11
Inteligentne miasta są zdefiniowane jako te, które wykorzystują technologię do poprawy usług i stają się bardziej wydajne.12 Ponieważ zewnętrzne oznakowanie cyfrowe rozwija się zgodnie z trendami fizycznymi, technologicznymi i środowiskowymi, wygląda na to, że będzie to kluczowy element.
Istnieją już przykłady zewnętrznych oznakowań cyfrowych poprawiających życie w naszych miastach:
Dostarczanie lepszych usług
Samoobsługowe oznakowanie cyfrowe jest coraz powszechniejsze. Kioski z ekranem dotykowym są używane w różnego rodzaju kontekstach, aby zmniejszyć obciążenie dostawców usług i poprawić obsługę klienta:
- Interaktywne kioski z ustalaniem drogi
- Samoobsługowe automaty biletowe
- Detaliczne ekrany dotykowe przez okno
- Wyświetlane są samoczynne układy jazdy
Rozpoznawanie twarzy może być kolejnym krokiem do samoobsługowego oznakowania cyfrowego - KFC w Chinach już eksperymentuje z wyświetlaczami, które sugerują posiłki oparte na płci i wieku klienta.13
Niektóre usługi publiczne w Chinach są również dostarczane z tą technologią, w tym prawo i porządek. W Shenzen policja wykorzystuje zewnętrzne systemy rozpoznawania twarzy do monitorowania skrzyżowań i identyfikacji jaywalkerów z większą skutecznością niż policja mogłaby osiągnąć osobiście.14
Bezpieczeństwo ludzi
W USA wyświetlacze zewnętrzne stały się kluczowym źródłem informacji podczas sezonu huraganów - świetny przykład cyfrowego oznakowania, które w czasach potrzeby jest zamieniane na niekomercyjne cele.
Korzystając z istniejących sieci Digital Signage, władze mogą dostarczać alerty pogodowe w wielu stanach z opóźnieniem zaledwie kilku minut między aktualizacjami.15 Z pewnością nie minie dużo czasu, zanim zobaczymy cyfrowe oznakowanie w czasach kryzysu w miastach na całym świecie.
Poprawa jakości życia
Inteligentne miasta to nie tylko wydajność, bezpieczeństwo i lepsze usługi, technologia digital signage może sprawić, że nasze ośrodki miejskie też będą przyjemniejszym miejscem do życia.
Miasto Bentonville w USA niedawno zamieniło niektóre statyczne billboardy na cyfrowe. Ponieważ cyfrowe billboardy umożliwiają wielu reklamodawcom współużytkowanie tej samej przestrzeni, na przykład w pętli treści, miasto było w stanie zmniejszyć ogólną liczbę billboardów i poprawić wygląd i styl obszaru.16
Trendy związane z fizycznymi, technologicznymi i środowiskowymi cechami zewnętrznego oznakowania cyfrowego umożliwiają przedsiębiorstwom i rządom dostarczanie lepszych usług większej liczbie osób.
Te trendy i ich zalety gwarantują ciągły rozwój zewnętrznych oznakowań cyfrowych w naszych ośrodkach miejskich i życiu codziennym.
Na szczęście firmy mogą przyjąć te trendy i zaangażować więcej klientów, nie przerywając banku:
- Niezależnie od tego, jak duże mogą być wyświetlacze, codzienne angażowanie klientów będzie nadal realizowane dzięki przyjaznemu i dostępnemu oznakowaniu.
- Wiele najważniejszych osiągnięć technologicznych można doposażyć w istniejącą sieć Digital Signage.
- Poprawa wpływu ekranów na środowisko oznacza, że przyjęcie oznakowania cyfrowego może być dobre zarówno dla biznesu, jak i dla planety.
Jeśli nie włączasz już cyfrowego oznakowania zewnętrznego do swojej firmy, nadszedł czas, aby poważnie o tym pomyśleć.
Zwracając uwagę na trendy, a nie trendy, możesz to zrobić w sposób, który jest opłacalny, przyszłościowy i zapewnia doskonały zwrot z inwestycji w nadchodzących latach.
Aby dowiedzieć się więcej o zewnętrznym digital signage i uzyskać wycenę swojego projektu, zadzwoń do Armagard pod numer +48 22 526 61 49. Oto 25 odpowiedzi na pytania, w jaki sposób możemy pomóc w wdrożeniu zewnętrznej sieci digital signage.
Źródła:
- The Drum
- Digital Signage Connection
- Polaris Market Research: Digital Signage Market 2017-2026
- AV Magazine
- Sixteen:Nine
- Digital Signage Today
- Tanvas
- UltraHaptics
- Now Signage
- Nielsen
- Organizacja Narodów Zjednoczonych: przegląd światowych perspektyw urbanizacji w 2018 roku
- The Guardian
- Watchfire
- The Guardian
- L'Atelier BNP Paribas
- Northwest Arkansas Democrat Gazette