Dlaczego DSE 2017 Będą Tętnić Życiem
Targi Digital Signage Expo 2017 cieszą się największym zainteresowaniem od czasu ich powstania w 2004 roku. 2016 był bardzo ważnym rokiem dla branży digital signage, ponownie przyciągając zainteresowanie w miarę zbliżania się przyszłorocznej wystawy gwiazd.
Oto jak Armagard's wyjaśnia dlaczego największe wydarzenie branżowe stanie się przełomowe…
Doświadczenie digital signage zostało przeniesione na zupełnie nowy poziom w 2016 roku dzięki większym i odważniejszym projektom realizowanym na całym świecie, w miarę jak dostawcy dążą do tworzenia spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich sektorach branży.
Ten rok odnotował znaczną zmianę w nastawieniu wobec rozwiązań digital signage, podkreślając fakt, że branża naprawdę dojrzała. Obecnie mniej czasu potrzeba na przekonanie rynku, że warto przejść na rozwiązania cyfrowe. Zamiast tego nabywcy decydują się na cyfryzację "organicznie", co wymaga niewiele perswazji.
Mniejsze inwestycje w media tradycyjne na rzecz systemów cyfrowych to znak, że nabywcy postrzegają ten rynek za bardziej przystępny kosztowo oraz dostępny. Fenomen cyfrowy ugruntowuje swoją pozycję w sektorach branżowych, takich jak handel, restauracje, opieka zdrowotna, edukacja, hotelarstwo oraz transport, a także licznych innych kluczowych obszarach.
Jaki produkt digital signage rozsławi te rozwiązania w tym roku?
Rozwiązania digital signage w dalszym ciągu rozwijają się w licznych sektorach branży. Kilka wydarzeń sportowych odbywających się w tym roku bez wątpienia zwróciło uwagę wszystkich na rozwiązania cyfrowe…
Pierwszym z nich był Turniej piłki nożnej Euro 2016 we Francji. Przepraszamy wszystkich czytelników z USA, nie czujcie się wykluczeni, wrócimy do Was - zdobywających wszystkie medale podczas Rio 2016 w tej chwili! Teraz będziecie musieli wrócić z nami we wspomnieniach do fatalnego występu Anglii podczas turnieju.
Transmisje oglądane przez miliony osób na całym świecie nie tylko pozwoliły na odegranie kluczowej roli przez wyświetlacze cyfrowe podczas dostarczania rozrywki do osób przebywających we Francji bez biletu, lecz także były cennym narzędziem dla sponsorów i marek, aby zaprezentować się na arenie światowej.
Podobnie, cały szereg ekranów LCD, LED oraz plazmowych wszystkich kształtów, wielkości i orientacji został wykorzystany na wszystkich stadionach podczas turnieju, służąc rozmaitym celom, włączając:
- Rozrywkę
- Menu boardy
- Informacje turystyczne
- Prezentacja nieoczekiwanej przegranej Anglii z Islandią, porażki Niemiec z Francją, Hiszpanii z Włochami, Polski ulegającej Portugalii w ćwierćfinale oraz Francji doświadczającej tego samego losu z rąk Portugalii
Po raz drugi świat zwrócił swoją uwagę na wydarzenie rangi Olympic podczas której Rio de Janeiro w Brazylii gościło 206 krajów konkurujących w ramach 306 wydarzeń, prowadzonych w 37 miejscach. Amerykanom gratulujemy zajęcia czołowej pozycji w klasyfikacji medalowej.
Podobnie do Euro 2016 wykorzystano szeroką gamę wyświetlaczy cyfrowych w różnych miejscach w Parku olimpijskim, szczególnie w celu wyświetlania informacji turystycznych wskazujących drogę. Obfitość ekranów cyfrowych podczas wydarzenia wywarła szczególne wrażenie, niemal takie samo, jak zmiana koloru basenu olimpijskiego na zielony!
Poza odegraniem takiej kluczowej roli podczas wydarzeń sportowych wielkiej rangi, rozwiązania digital signage na pewno nie stracą, zwiększając swoją pozycję. Z tego powodu DSE 2017 będą tętnić życiem, gdy goście i dostawcy będą dążyć do wykorzystania rewolucji cyfrowej, która w żadnym razie nie zamierza wkrótce zwolnić.
Armagard podczas DSE 2017
Podczas DSE 2017 Armagard po raz 7 weźmie udział w tego typu wydarzeniu. Znajdą nas Państwo przy stoisku 440, gdzie będziemy prezentować profesjonalny zakres systemów zewnętrzny digital signage. Armagard liczy na spotkanie z Państwem.
W międzyczasie zachęcamy do pozostania na bieżąco na temat Armagard w miarę przygotowań do targów Digital Signage Expo 2017. Połącz się z nami poprze Twittera, Facebooka and LinkedIn.