5 Najlepszych Wskazówek, Aby Przygotować Totem Reklamowy LCD Na Święta Bożego Narodzenia 2015
Nadszedł czas! Czas, aby podnieść stawkę w grze dzięki totemowi reklamowemu LCD. Będąc pozornym okresem spokoju i dobrej woli wobec głównych rywali, Święta Bożego narodzenia to kluczowa szansa na przyciągnięcie uwagi klientów.
Nie pozwól, aby Twoja konkurencja miała powód do żartów, zyskaj jak najwięcej na bożonarodzeniowym okresie handlowym dzięki 5 wskazówkom, aby przygotować totem reklamowy LCD na Święta Bożego Narodzenia.
Dlaczego totem reklamowy LCD jest odpowiednim pomysłem na Święta Bożego Narodzenia?
Bezsprzecznie Święta Bożego Narodzenia tworzą w Polsce niepowtarzalną atmosferę, niespotykaną o innej porze roku. Duch tego okresu jest źródłem całej gamy emocji. Digital signage to odpowiednie rozwiązanie, ponieważ może pomóc połączyćsię z klientami na poziomie emocjonalnym.
Ponadto pozwoli wyróżnić się na tle konkurencji, pod warunkiem stworzenia kampanii trafiającej do klienta i spełniającej jego wymagania. Poniższe 5 najlepszych praktyk pomoże osiągnąć ten cel:
Najlepsze wskazówki na bożonarodzeniową kampanię przy użyciu totemu reklamowego LCD na rok 2015
1. Zacznij wcześnie
Rozpocznij kampanię bożonarodzeniową wcześniej i wzbudź oczekiwanie wśród klientów. Na przykład skorzystaj z kanałów mediów społecznościowych, aby promować zapierającą dech w piersiach treść digital signage. Nie tylko wzbudzisz ciekawość wśród klientów, lecz także wyprzedzisz konkurencję o krok.
2. Dodaj elementy osobiste
Kluczem do odnoszącej sukcesy treści podczas Świąt jest personalizacja. Połączenie z klientami na poziomie emocjonalnym ma potężny i przekonujący wpływ. Zaangażuj ich, przekonaj do swojej marki poprzez interaktywny digital signage monitor dotykowy. Daj klientom powód, aby wybrali Twoją firmę na ten świąteczny sezon.
Osobisty oznacza potężny i przekonujący. Klienci muszą czuć się powiązani z Twoją firmą, więc zaproś ich do tego, aby wchodzili z nią w interakcję. Daj im powód, aby wybrali ją, a nie firmę Twojego konkurenta.
Pamiętaj, osoby, do których kierujesz treść totemu reklamowego LCD, kupują dla osób, na których im zależy. Zainteresuj swoim przesłaniem poprzez wzruszającą lub zabawną treść.
3. Spraw, aby Twoje świąteczne oferty były przejrzyste i nie do odrzucenia
Za Twoją historią znajduje się Twoja oferta. Połączyłeś się z klientem na poziomie emocjonalnym, jest ciekawy, o co chodzi? Zaprezentuj ofertę w kuszący sposób, w końcu jest to dobra okazja kupienia czegoś dla najbliższych.
Nie oszukuj klientów i trzymaj się scenariusza, zapewniając płynność i spójność opowiadanej historii.
Bez względu na to, czy posiadasz jeden ekran, sieć ekranów lub znajdujesz się na wczesnym etapie instalacji rozwiązań digital signage, spraw, aby oferta i promocje stały się priorytetem podczas bożonarodzeniowej kampanii z wykorzystaniem totemu reklamowego LCD.
4. Pokaż klientom, co wyróżnia Twoją firmę od innych
Zastosuj wypowiedzi zadowolonych klientów w formie filmów wideo w ramach swoich historii i zaprezentuj zdjęcia ze swojego sklepu ze Świąt Bożego Narodzenia z 2014 roku, pokazując w jaki sposób klienci podczas poprzednich świat łączyli się z Twoją firmą. Jest to doskonały sposób, aby zilustrować osobowość i pozytywny obraz swojej marki.
W gąszczu różnych przekazów klient będzie chciał wiedzieć, w jaki sposób Twoja firma i to, co ma ona do zaoferowania, różni się od innych.
5. Uaktualniaj treści
Jedną z największych korzyści totemu LCD reklamowego dla sprzedawców jest możliwość wprowadzania aktualizacji w czasie rzeczywistym w dowolnym momencie. Jeśli zdecydują się na wystartowanie z ofertą „last minute” lub wpadną na genialny pomysł dostarczenia rozrywki klientom, mogą zmienić treści niemalże od razu.
Poza Świętami Bożego Narodzenia 2015 totem reklamowy LCD zapewnia przewagę przez cały rok, napędza sprzedaż i zwiększa świadomość marki.
Ucyfrowienie daje firmom kontrolę nad reklamą, ponieważ nie trzeba już polegać na zewnętrznych agencjach. To nie tylko oszczędza czas, ale także ogranicza koszty. Podczas okresu świątecznego skorzystanie ze wszystkich zalet totemu reklamowego LCD jest niezwykle korzystne dla firmy.
Nie mam sieci digital signage. Co muszę zrobić?
Trzeba skontaktować się z firmą Armagard. Dostarczamy jedyną w swoim rodzaju gamę rozwiązań dotyczących wewnętrznych i zewnętrznych digital signage, które są specjalnie opracowane dla detalistów.
W przypadku rozwiązań tymczasowych nasi klienci z branży sprzedaży detalicznej wybierają imponujący totem LCD zewnętrzny. Jest bezpiecznie przykręcony do podłogi, co oznacza, że idealnie nadaje się do umieszczenia z przodu sklepu lub w miejscach wysokiej odwiedzalności w pobliżu Twojej firmy.
Jeżeli w okresie Świąt Bożego Narodzenia chcesz wywrzeć na klientach trwałe pierwsze wrażenie, zamów totem już dziś. W zakresie elastycznych rozwiązań digital signage prezentujemy totem LCD wewnętrzny.
Klienci detaliczni wybierają tę opcję, ponieważ zapewnia ona prosty montaż sprzętu. Dzięki zapewnionej przez to rozwiązanie mobilności może on być postawiony dogodnie w dowolnym miejscu.
Zestaw ma w komplecie zdejmowane piankowe panele bez domieszki PCW, które mogą zostać oznakowane marką zgodnie z wymaganiami świątecznej kampanii reklamowej. Jego lekka, ale sztywna rama aluminiowa jest łatwa w montażu i demontażu, co jest rewelacyjne, jeżeli użytkownik musi się swobodnie przemieszczać.
Jeśli oczekujesz wszechstronności rozwiązania digital signage, zamów totem LCD wewnętrzny na okres Świąt Bożego Narodzenia 2015.
Jak zamówić
Zadzwoń pod numer +48 22 526 61 49 , aby zamówić rozwiązanie digital signage, które dotrze do Ciebie przed Gwiazdką. Nie strać szansy na zwiększoną sprzedaż i większe dochody, złóż zamówienie już teraz…
Skontaktuj się z nami
Wszystkie najświeższe informacje na temat firmy Armagard dostępne są w mediach społecznościowych. Można również subskrybować newsletter na stronie internetowej www.armagard.pl