Zwiększ frekwencję uczestników mszy świętej w Wielkanoc dzięki Outdoor Digital Signage

Wielkanoc jest jednym z bardziej aktywnych okresów w kalendarzu Kościoła. Większa liczba chrztów, ślubów, rekolekcji i spotkań odbywa się co roku o tej porze, a wiele kościołów ma nadzieję przyciągnąć nowych uczestników do aktywnego udziału w tych wydarzeniach. Jednakże, może okazać się to dużym wyzwaniem żeby to zrobić. Wiele kościołów szuka nowych i ciekawych sposobów komunikowania się z ich parafianami. Dlatego w wielu przypadkach: technologia outdoor digital signage jest odpowiedzią na te pytania.

Przykładem technologicznych rozwiązań są strony internetowe. Internet jest doskonałym sposobem na przekazywania informacji, dlatego coraz większa liczba kościołów ma już swoje własne strony internetowe. Jest to bardzo pomocny sposób w przekazywaniu wiadomości na bieżąco. Minusem tego rozwiązania jest to, że kościelne strony internetowe mogą być tylko znalezione przez osoby które ich szukają. Dlatego organizacje kościelne nadal muszą znaleźć sposób, aby łatwo komunikować się z mniej zaangażowaną częścią swojej społeczności.

Tradycyjnie kościoły do przekazania informacji używają tablice ogłoszeń ale w nowoczesnych czasach nie jest to zawsze skuteczne. Na szczęście, nowa technologia oferuje kościołom lepszą drogę komunikacji.

Outdoor digital signage jest łatwy w instalacji, dlatego kościelny komputer i monitor może być użyty w bardziej kreatywny sposób. Ekran może być wykorzystany do przekazywania wiadomości i informacji tak samo jak standardowe tablice ogłoszeń z jednym wyjątkiem, że jest to o dużo lepszej jakości.

Dlaczego warto wybrać drogę digital?

Coraz większa liczba kościołów zaczyna używać outdoor digital signage, aby efektywnie komunikować się z ich parafianinami. Jest to jest świetny sposób na komunikację w kościelne w 21 wieku, a do tego zachęca nowych potencjalnych uczestników do aktywnego działania. Kościoły, które używają ekranów do rozpowszechnienia informacji są bardziej zauważalne i generują więcej zainteresowania tym, co robią.

Jest kilka powodów, dla których digital signage jest bardziej skuteczny, niż jego tradycyjny odpowiednik. Treść udostępniana na ekranie jest jaśniejsza i bardziej kolorowa, a zatem bardziej przyciąga wzrok. Badania naukowe wykazały, że ludzki mózg reaguje znacznie szybciej na obrazy ruchome, niż statyczne informacje. Zewnętrzny digital signage pozwoli kościołom na bardziej efektywne przekazywanie informacji i będzie wzbudzał większe zainteresowanie parafian.

Następnym powodem na to, że outdoor digital signage triumfuje nad tradycyjnymi tablicami informacyjnymi jest to, że jest on bardziej zauważalny i pracuje cały czas! Ekrany są skuteczniejsze pracują dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Są łatwe do odczytania, zarówno na słońcu jak i w nocy, co oznacza, że są bardziej widoczne bez względu na porę dnia i roku. Oznacza to, że system jest bardziej atrakcyjny, niż tradycyjna forma przekazu informacji, oraz gwarantuje lepszą widoczność.

Jak to działa?

Zaletą Outdoor Digital Signage jest nie tylko to, że jest on zauważalny i interesujący, ale również bardzo łatwy w zarządzaniu i użytkowaniu. Jest to ogromna korzyść dla administratorów kościelnych, gdyż wiadomości mogą być zmienione, zaktualizowane lub usunięte dosłownie za naciśnięciem jednego przycisku. Można to zrobić dzięki sieci przewodowej lub bezprzewodowej w kościele, a nawet z innej lokalizacji w całości (np. z administratora domu).

Ponieważ outdoor digital signage może być zaktualizowany łatwo i szybko, wiadomości mogą być zmieniane bardziej regularnie, niż w przypadku tradycyjnych tablic informatycznych. Jest to ważne, ponieważ tablice które, pozostają takie same przez długi czas często zaczynają być pomijane przez przechodni. A więc regularne zmiany wywołują większe zainteresowanie i będą bardziej skuteczniejsze w przyciąganiu nowych uczestników.

Jakiego rodzaju treści mogą być wyświetlane?

Kiedy kościół wykorzystuje digital system jako narzędzie do komunikacji z ich parafianami, dają sobie pełną swobodę w projektowaniu przekazywanej treści. Ekrany mogą być używane do wyświetlania tekstów, zdjęć, pokazów slajdów i filmów wideo. A także ogłoszeń parafialnych, wydarzeń kościelnych oraz informacji o ważnych gościach. digital signage Może być również używany do wyświetlania inspirujących cytaty, odczytów lub psalmów.

Dynamiczne przekazywanie informacji sprawia, że monitory są bardziej widoczne. Cyfrowe rozwiązanie pozwoli na pokazywanie treści na zasadzie rotacji: co oznacza, że będzie można pokazywać szereg wiadomości na wyświetlaczu. Komunikaty mogą być tak zaprogramowane aby pokazywać je o różnych porach dnia. Możliwości tego systemu są ogromne! Wyobraź sobie, że wiadomości mają być wyświetlane w czasie, gdy najwięcej ludzi przechodzi obok miejsca w którym, jest zamontowany monitor. Na przykład wiadomości o wydarzeniach dla dzieci mogą być wyświetlane w czasie gdy rodzice odprowadzają je do przedszkola lub szkoły, a wiadomości na temat imprez dla grup młodzieżowych mogą być wyświetlane w ich drodze do domu ze szkoły.

Kolejną genialny cechą jest to, że bardzo łatwo można wyświetlać zarówno filmy i zdjęcia w tym samym formacie. Dlatego, kościoły nie będą się już martwić, że drukowanie kolorowych informacji jest zbyt drogie, a tym samym digital signage da im wspaniały sposób na udostępniania materiałów wideo z ważniejszych wydarzeń kościelnych.

Jakie korzyści niesie ze sobą Digital Signage dla wspólnoty parafialnej?

Kościoły szukają nowoczesnej i skutecznej metody komunikacji, która może przynieść korzyści dla całej społeczności kościelnej. Outdoor digital signage jest odpowiedzią na ich pytania. W odróżnieniu od tradycyjnego statycznego przekazu informacji w formie ogłoszeń parafialnych, monitory cyfrowe mogą przekazawać informacje w bardziej interesujący, zwracający uwagę sposób, a tym samym stać się ważnym punktem informacyjnym dla całej wspólnoty kościelnej.

Digital Signage może być używany do wyświetlania ciekawych historii o parafianach, a także materiałów wideo z kościelnych wydarzeń takich jak koncerty świąteczne, jasełka, droga krzyżowa lub Boże Ciało. Co więcej, kościóły mogą również zaprosić inne lokalne organizacje,takie jak domy kultury, szkoły,organizacje charytatywne do przedstawienia ich własnych komunikatów na kościelnym wyświetlaczu.

Zwrot z inwestycji, czyli jaki jest stosunek jakości do ceny

Jest rzeczą oczywistą, że stosunek jakości do ceny będzie bardzo ważnym czynnikiem dla osoby decydującej o zakupie. W szczególności jest to istotne w przypadku organizacji non-profit, takich jak kościół. System outdoor digital signage jest droższy w początkowej fazie inwestycji w porównaniu do tradycyjnego statycznego przekazu. Jednakże, początkowy koszt może być mierzony jako zwrot z inwestycji w długim okresie czasu oraz jego korzyści dla całej społeczności kościelnej.

Inwestując w outdoor digital signage możesz mieć pewność, że koszty reklamy zmniejszą się w czasie. Co więcej, nie będziesz już musiał tracić swojego czasu i wysiłku, na bieganie od drukarni do drukarni. A zatem koszty nowego wydruku mogą być usunięte całkowicie.

Outdoor Digital signage
Outdoor Digital Signage ułatwia wyświetlanie czasu przedstawienia| Armagard

Następnym efektywnym sposobem wykorzystania digital signage jest zamontowanie ekranu wewnątrz obudowy do monitorów. Obudowa LCD monitora w porównaniu do kompletnego rozwiązania Digital Signage ma istotna zalete ktora jest to, że ekrany digital signage możesz wymienić sam w miarę potrzeby, zachowując tą samą obudowę, która będzie chroniła twój monitor przed czynnikami zewnętrznymi i aktami wandalizmu. To gwarantuje utrzymanie bieżącego system przy minimalnych kosztach.

Wszystkie Armagard ekrany są zgodne ze standardami IP54, obudowa monitora zaś zaprojektowana jest zgodnie z NEMA 4, zrobiona ze stali miękkiej lub nierdzewnej, tak aby chroniła zamknięty w niej monitor przed wszystkimi czynnikami zewnętrznymi Wyświetlacze będą zabezpieczone przed deszczem, śniegiem, wiatrem, kurzem i nasłonecznieniem. Obudowy mogą być zamocowane na ścianie, suficie lub na stojaku. Oznacza to, że będą one chronione przed aktami wandalizmu, złodziejami a także zmiennymi warunkami pogodowymi.

Podsumowanie

Outdoor digital signage oferuje skuteczne rozwiązanie dla kościołów , które stoją przed wyzwaniem skutecznego porozumiewania się z ich parafianami. Ekrany mogą pomóc w promowaniu ważnych wydarzeń kościelnych, takich jak Wielkanoc oraz sprawić żeby stały się one bardziej uroczyste.

Cyfrowy system oferuje więcej wolności, niż tradycyjnych system signage. Nie tylko pozwoli to kościołom na wyróżnienie się z tłumu, ale również umożliwi im na szybsze reagowanie na bieżące wydarzenia, aktualizowanie informacji oraz dzielenie się z wszystkimi członkami kościoła.

Pytanie na które księża mogą odpowiedzieć to dlaczego nie zaktualizować tablic ogłoszeń w kościołach i zobaczyć, czy to pomoże wskrzesić frekwencję w tą Wielkanoc?