Postanowienie Noworoczne - Outdoor Digital Signage
Wielkimi krokami zbliżamy się do końca 2012 roku, gorączka świątecznych zakupów w pełni, Bożonarodzeniowe reklamy outdoorowe digital signage osiągają szczyt. Wielu z nas zaczęło myśleć już o noworocznych postanowieniach, które będą wiązały się z lepszym jedzeniem, dietą lub oszczędnościami. Jeśli jesteś w biznesie, prawdopodobnie Twoim noworocznym postanowieniem będzie rozwoju firmy w 2013 roku.
Jeśli chcesz zwiększyć świadomość marki, znaleźć bardziej skuteczny sposób na przekazywaniae informacji to jest na to łatwe rozwiązanie. Inwestując w digital signage system zrewolucjonizujesz system i metody komunikacji swojej firmy.
Co to jest Outdoor digital signage?
Mówiąc prościej, digital signage jest to cyfrowa dystrybucja multimedialnych treści takich jak tekst, wideo, zdjęcia i animacje. Aplikacje digital signage są coraz bardziej powszechną technologią co można zauważyć to na każdym kroku.Wystarczy przejść się po mieście a wszędzie zobaczysz ekrany wyświetlające informację. Digital Signage używane są na stacjach kolejowych, w centrach handlowych, biurowcach, a nawet szkołach outdoor Digital Signage, tak, aby ich przesłanie mogła usłyszeć jak największa grupa odbiorców.
Okres świąteczny jest wspaniałym okresem promocyjnym.Wzrost liczby kupujących stwarza niepowtarzalną okazję dla firm do reklamowania produktów dla znacznie szerszego grona odbiorców co przekłada się na zwiększone wyniki sprzedaży. Digital signage znacznie ułatwia im to zadanie. Zewnętrzne rozwiązania są szczególnie przydatne, ponieważ mogą nie tylko przyciągnąć klientów do sklepów, ale nawet pomóc w stworzeniu świątecznego nastroju podczas robienia zakupów na rynkach zewnętrznych.
Jeśli Twoja firma nie zainwestowała jeszcze w Digital Signage, tracisz na wszystkich tych możliwości. Niech Twoim postanowieniem noworocznym będzie zwiększenie sprzedaży poprzez nowoczesny marketing - digital signage 2013 roku.
Korzyści z digital signage
Jeśli Twoja firma lub organizacja posiada informacje, którymi chce się podzielić z dużą grupą docelową, to system digital signage jest idealnym sposobem, aby to zrobić. Nie tylko te systemy są łatwe do zainstalowania, ale także bardzo łatwe w utrzymaniu. Nie będziesz już musiał tracić czasu, pieniędzy na projektowanie i drukowanie nowego materiału marketingowego w każdym sezonie, zamiast tego można zaktualizować informacje, które są udostępniane za pośrednictwem systemu digital signage w kilka minut. Oprogramowanie, które pochodzi z systemem tego rodzaju jest naprawdę szybkie i łatwe w obsłudze co pomaga w usprawnieniu i uproszczeniu procesów marketingowych.
W rzeczywistości, reklama digital signage jest tak łatwa do aktualizacji i zmiany, że nie musisz ograniczać się tylko do jednego elementu zawartości naraz. Wyobraź sobie, że możesz używać/ wyświetlać, różne komunikaty marketingowe o różnych porach dnia! Pozwoli Ci to na dotarcie do określonych grup odbiorców w różnym czasie i naprawdę zmaksymalizować potencjał Twojej przestrzeni reklamowej.
Dla większości firm i organizacji budowanie świadomość marki jest ważnym czynnikiem do odniesienia sukcesu w branży. Podnoszenie świadomości i uznania wśród obecnych i potencjalnych klientów jest ważnym elementem każdego biznesu. Digital signage jest bardzo efektywnym narzędziem, które świetnie sprawdza się w tego typu operacjach.Ekrany bardziej niż tradycyjna reklama statyczna przykuwają wzrok potencjalnego odbiorcy co zapewnia znacznie bardziej ujmujący sposób przekazywania wiadomość. Jeżeli chcesz podzielić się informacjami na temat sprzedaży, aktualnych promocjach a także budować i podnosić świadomość marki - system digital signage jest niezwykle skutecznym sposobem, aby to zrobić.
Wszyscy bowiem wiemy że wzrost świadomości marki prowadzi do znaczącego wzrostu sprzedaży.Digital Signage to narzędzie, które pozwali Ci pokazać informacje, promować twoje produkty lub usługi w sposób dynamiczny i wciągający, co pomoże przekonać klientów do zakupu.
Dlaczego nie zaangażować klienta? Wiele rozwiązań digita signage może być dostarczone z opcją ekranu dotykowego. Oznacza to, że klienci mogą wejść w interakcję z wyświetlaną treścią na ekranach. Możliwości tej technologii są niemal nieograniczone: co powiesz o sprawdzaniu czy dany produkt znajduje się w sklepie?, system zamawiania on line, kwestionariusze informacyjne dla klienta lub indywidualne rekomendacje produktów? Digital signage, który jest używany w ten sposób może być źródłem zbieranie cennych danych o potrzebach klientów w imieniu twojego biznesu.
System digital signage nie tylko pozwala na szybką reakcję na zmiany, ale również pomaga nawiązywać kontakt z potencjalnymi klientami w sposób, który naprawdę zwróci ich uwagę. Digital signage gwarantuje duży zwrot z inwestycji na nadchodzące miesiące, a nawet lata.
Czy digital signage jest ważny w przemyśle?
Digital signage jest ważną inwestycją niezależnie w jakim w środowisku pracujesz. Ekrany mogą być używane jako narzędzia napędzające sprzedaż, jak wspomniano powyżej, ale mogą być również wykorzystywane do komunikacji wewnętrznej. Wewnętrzny i zewnętrzny digital signage może być bardzo przydatny w przemyśle, gdyż może dostarczać aktualnych informacji pracownikom, inżynierom co pozwala na szybsze, bardziej efektywne przekazywanie informacji.
Jeśli szukasz skutecznego sposobu na przekazywanie informacje przekonasz się, że digital signage jest doskonałym sposobem do tego typu przekazu. Obudowa LCD ułatwia instalację ekranów w całym obiekcie: wewnątrz, na zewnątrz, a nawet w zakładach chemicznych. Obudowy będą chronić twoje ekrany od czynników wrogich, a jednocześnie umożliwiają łatwe przeglądanie informacji, które są wyświetlane.
Jeśli chcesz dostarczać uaktualnione informacje szybko swoim pracowników, to digital signage stanie się bardzo integralną częścią strategii komunikacyjnej.
Zacznij używać digital signage w 2013 z obudowami LCD
Jednym z najprostszych i najbardziej opłacalnych sposobów wdrążenia systemu digital signage jest użycie obudowy LCD. Obudowy pasują do każdego monitora i pozwalają na umieszczenie go na zewnątrz, w warunkach przemysłowych lub w miejscach o skrajnych temperaturach. Zainstaluj ekran wewnątrz obudowy, a ta sprawi że będzie on: wodoodporny oraz odporny na wandalizm.
Obudowa LCD jest długoterminową inwestycją. Oznacza to, że jeśli chcesz uaktualnić sprzęt , możesz to zrobić bez konieczności aktualizowania obudowy, która jest jego ochroną. Monitory mogą wymagać wymiany, ale nasze obudowy LCD gwarantują jakość i trwałość produktu. Obudowy Armagard wyposażone są w pięć lat gwarancji na wszystkie części mechaniczne i jeden rok gwarancji na części elektryczne: co oznacza, że możesz być pewny swojej inwestycji.
Obudowy LCD Armagard zgodne są z Mikro PC, Mac i HD / LCD / Telewizorami LED wraz z oprogramowaniem do digital signage. Są one również zgodne ze standardem branżowymi, które oznaczają, że można być pewnym ich jakości. Nasze obudowy są IP54, 56 i 65, a także normami i standardami NEMA4 4X.
Twoje noworoczne postanowienie Digital Signage przyniesie Ci Korzyści w 2013
Technologia cyfrowa staje się coraz bardziej integralną częścią działalności wszystkich firmy. Niezależnie od tego w jakim sektorze pracujesz: sprzedaży, usługach lub sektorze przemysłowym teraz jest czas, aby inwestować w ten system. Digital Signage system pozwoli Ci przejąć kontrolę, usprawnić komunikację oraz ulepszyć procesy marketingowe. Pozwoli Ci również w maksymalizacji efektywności twojej reklamy, szybką i łatwą zmianę informacji bez pomocy grafik lub drukarni.
Korzyści płynące z digital signage są niezliczone dlatego możesz mieć pewność, że będzie to bardzo korzystne dla Twojej firmy. Dzięki systemowi możesz wykorzystać swoje monitory cyfrowy bardziej efektownie , stosowane wewnątrz i na zewnątrz, pomogą Ci przyciągnąć jak najszerszą grupę odbiorców . Istnieje wiele sposobów mierzenia zwrotu z inwestycji i dlatego wierzymy, że będą Państwo zadowoleni z pozytywnych zmian,które oferuje digital signage.
Przedsiębiorstwa które odniosły wielki sukces mają zwykle jedną cechę wspólną: nigdy nie pozostają w miejscu. Jeśli szukasz sposobu, aby to zrobić w 2013 r. zalecamy przystąpienie do rewolucji technologicznej i zainwestowanie w Digital Signage na zewnątrz.