Digital Signage w produkcji | 7 Praktycznych zastosowań
Szukasz sposobów na zwiększenie produktywności swojego zakładu produkcyjnego? Twój zakład produkcyjny prawdopodobnie korzysta już z tradycyjnych metod komunikacji, takich jak telefony komórkowe, radiotelefony i ogłoszenia PA. Ale czy istnieje lepszy sposób? Digital Signage w produkcji to odpowiedź!
Podobnie tradycyjne metody komunikacji mają swoje zalety, wadą może być to, że Twoja hala produkcyjna nie działa tak sprawnie, jak to tylko możliwe.
Na szczęście istnieje alternatywa. Digital signage zmniejsza koszty operacyjne, zwiększa produktywność i zwiększa bezpieczeństwo Twojej firmy.
Oto siedem praktycznych zastosowań digital signage w produkcji i jak mogą one generować wysoki zwrot z inwestycji dla Twojej firmy!
7 praktycznych zastosowań digital signage w produkcji
1. Komunikacja
Komunikacja jest kluczowa, jeśli firma ma działać efektywnie. To dlatego personel w fabrykach korzysta z telefonów komórkowych, e-maili, radiotelefonów, biuletynów, systemów PA, spotkań… wszystkiego, aby komunikować się w skuteczny i efektywny, jak to tylko możliwe sposób.
Ale ogromny koszt wiąże się z wyposażeniem personelu w telefony komórkowe, radiotelefony i inne technologie. Nie tylko to, ale każdy z nich jest narażony na wysokie ryzyko uszkodzenia w środowisku przemysłowym.
Nawet jeśli unikasz takich technologii na rzecz spotkań z prcownikami, wyobraź sobie utracone godziny pracy, które można byłoby lepiej spędzić gdzie indziej. Bez względu na to, z jakiej metody komunikacji korzystasz, zwrot z inwestycji może być lepszy.
Digital signage to sposób na usprawnienie kanałów komunikacji między pracownikami. Informacje są wysyłane bezpośrednio do każdego pracownika wraz z odpowiednimi informacjami, dzięki czemu ważne informacje nie są tracone w procesie.
Wiadomości, które komunikujesz, nie są ograniczone. Możesz wybrać, co dzieje się na wyświetlaczu digital signage i natychmiast go zmienić, niezależnie od tego, czy chodzi o informacje o zespole i zmianie, dane o produkcji czy ogólne informacje o spotkaniach firmowych.
Możesz nawet umieścić monitory digital signage w określonych obszarach zakładu, w zależności od tego, do kogo dane są bardziej wartościowe. Wysyłaj różne komunikaty do działów kontroli jakości, logistyki i produkcji.
Dzięki temu zredukujesz straty czasu i zwiększysz produktywność w całej firmie.
2. Ogłoszenia KPI
Kluczowe wskaźniki wydajności (KPI) są niezbędnymi pomiarami sukcesu firmy. Zwykle są one przedstawiane na posiedzeniach zarządu, ale nie muszą. Zamiast tego wskaźniki KPI wyświetlane na wyświetlaczach cyfrowych dają wszystkim pracownikom wgląd w to, jak dobrze oni i firma osiągają wyniki.
Twoje ekrany mogą wyświetlać wskaźniki KPI, takie jak dni wolne od wypadków, statystyki produktywności i czas pracy w funkcji przestojów wykresów, tabel i wykresów. Co ważniejsze, będą one łatwe do zauważenia bez przerywania pracy.
Pozytywne wskaźniki KPI będą odzwierciedlać osobiste i zawodowe osiągnięcia całej firmy. To przekłada się na wzrost morali, zapewnia bardziej wydajną siłę roboczą i, w konsekwencji, bardziej produktywne działanie firmy.
3. Wdrażanie lub ulepszanie strategii lean
Lean manufacturing to proces, który powstał w Japonii, szczególnie używany był w fabrykach Toyoty w latach 90. System koncentruje się na siedmiu nieekonomicznych obszarach w branży produkcyjnej, które można ulepszyć:
- Nadprodukcja - wyprodukowanie czegoś, zanim będzie potrzebne
- Oczekiwanie - okres między pracą w toku i oczekiwaniem na rozpoczęcie następnej produkcji
- Transport - niepotrzebny przepływ towarów i materiałów
- Nadwyżka zapasów
- Ruch - niepotrzebny ruch pracowników
- Nadmierne przetwarzanie - więcej przetwarzania niż jest potrzebne do wytworzenia produktu
- Wady produktu - produkcja, która wymaga złomowania
Ale w jaki sposób digital signage może pomóc firmom wdrożyć strategię Lean Manufacturing…?
…Digital displays umożliwiają personelowi wizualizację ważnych informacji, danych i wskaźników wydajności. Dzięki temu każdy może zrozumieć swoje cele i dokładnie wie, jak je osiągnąć. Menedżerowie mogą korzystać z wyświetlanych informacji, aby zobaczyć, czy strategia działa, i mogą szybko podjąć działanie w przypadkach niepowodzeń.
4. Zmniejszenie liczby wypadków i urazów
Czy wiesz, że jedna szkoda kosztuje zakład średnio 78 000 $ (60 000 £)?
Koszty prawne, składki ubezpieczeniowe, odszkodowania, zasiłek chorobowy i koszty rekrutacji są sumą ogromne sumy, gdy ktoś ulegnie wypadkowi w miejscu pracy.
W przypadku niektórych zakładów koszty te są ponoszone regularnie. Nic dziwnego; tradycyjne oznakowanie nie jest skuteczne w ogłaszaniu, gdy występują takie zagrożenia, jak wycieki, wycieki gazu i toksyczne opary.
Digital Signage ma stale przypominać pracownikom o zagrożeniach bezpieczeństwa - dużych lub małych. Nawet jeśli masz wiele ekranów, każdy z nich może być aktualizowany jednocześnie, aby natychmiast powiadomić o zagrożeniu.
Możesz być również kreatywny dzięki swojemu digital signage, przyciągają uwagę swoich pracowników. Podczas gdy tradycyjne oznakowanie jest oczywiste, możesz sprawić, że cyfrowe ostrzeżenia o bezpieczeństwie staną się bardziej widoczne i pouczające.
Ale nie chodzi tylko o koszty związane z wypadkami i urazami. Ochrona samych pracowników sprawia, że warto inwestować w digital signage.
5. Alarmy
Plan awaryjny jest niczym bez możliwości szybkiego i dokładnego przekazywania informacji personelowi.
Syreny i gwizdki to świetny sposób na przyciągnięcie uwagi pracowników, ale jedyną informacją, którą przekazują, jest problem.
Digital Signage umożliwiają powiadamianie pracowników o tym, czym jest nagły wypadek, o miejscu, w którym ma miejsce, i o tym, co dokładnie należy zrobić. Wszystkie ważne informacje w jednym miejscu.
Jeśli wymyślisz nowy pomysł na plany ewakuacji w nagłych wypadkach, będziesz w stanie utrzymać i aktualizować wiadomości znacznie łatwiej niż przy użyciu dowolnej innej metody.
Nagłe sytuacje nie są czymś, co należy lekceważyć. W końcu jesteś odpowiedzialny za bezpieczeństwo wszystkich w miejscu pracy. Dzięki digital signage możesz to zrobić.
6. Ogłoszenia firmy
Wyobraź sobie, jak wiele dzieje się w firmie, gdzie większość ludzi nic nie wie. Czasami może upłynąć wiele miesięcy, zanim ludzie zorientują się, że jest nowy pracownik, lub że Dave z magazynu miał urodziny w zeszłym tygodniu.
Ogłoszenia firmy są idealnym sposobem na zwiększenie morali i sprawienie, że ludzie poczują się bardziej związani i cenieni. Ale wysłanie firmowego e-maila lub ogłoszenie komunikatu w sprawie PA jest zbyt nieformalne i krótkie.
Dzięki digital signage możesz z łatwością ogłosić urodziny, obchody korporacyjne, rocznicę pracy, pracownika miesiąca, nowego pracownika, ważnego gościa, nagrodę lub awans.
Zawiadom w stylu, a ludzie będą bardziej skłonni do zwrócenia uwagi na ogłoszenie.
7. Spotkania i szkolenia
Spójrzmy prawdzie w oczy, spotkania mogą być nudne. Ale dzięki digital signage installed zainstalowanym w salach konferencyjnych nie muszą.
Cyfrowy wyświetlacz zapewnia dostęp do szerokiej gamy narzędzi do prezentacji. Nie tylko będziesz w stanie przedstawić lepszą, bardziej dogłębną prezentację, ale także Twoi pracownicy będą bardziej zainteresowani.
To samo dotyczy sesji szkoleniowych. Uczestnicy będą bardziej zaangażowani w naukę z prezentacji na ekranie LCD, niż czytając z kartki papieru. Z technologią wiąże się mniej ograniczeń, a to powoduje, że więcej zainteresowanych pracowników.
Digital signage może także przydać się przed rozpoczęciem spotkań i szkoleń. Wcześniej ludzie musieli pamiętać gdzie i o której godzinie jest szkolenie, teraz możesz wyświetlać przypomnienia w całym lokalu.
Ochrona Twojego digital signage
Zainwestowałeś w digital signage w każdym obszarze swojej fabryki. Twoje wyświetlacze obejmują wszystkie siedem najważniejszych zastosowań, a Twój zakład produkcyjny działa wydajniej niż kiedykolwiek.
Ale czy możesz wygenerować jeszcze lepszy zwrot z inwestycji? Absolutnie.
Obudowy chronią twoje digital signage w trudnych, przemysłowych środowiskach, zapewniając długotrwałą widoczność monitorów.
Pomyśl o tym tak: czy zabrałbyś swój drogi telewizor 4K na zewnątrz bez żadnej ochrony? Prawdopodobnie nie.
Teraz zastosuj ten sam proces myślenia w pracy. Nie marzyłbyś o umieszczeniu swoich nowych wyświetlaczy digital signage w środowisku przemysłowym bez zabezpieczenia go obudową. Gdybyś to zrobił, na przykład telewizor 4K w deszczu, nie spodziewałbyś się, że przetrwa zbyt długo.
Kurz, brud, woda, olej i tłuszcz znajdują się w miejscu pracy. Dodaj zagrożenie fizycznego uderzenia i masz obrażenia od wszelkiego ryzyka. Obudowy zapobiegają tym zagrożeniom, zapewniając, że Twoje digital signage spełnią swoje zadanie, wymagając minimalnej konserwacji.
Z czasem przekłada się to na wyższy zwrot z inwestycji; Twoje wyświetlacze cyfrowe działają dłużej i wymagają mniejszej ilości napraw, co oznacza, że możesz czerpać korzyści zamiast płacić za szkody.
Różne obudowy są odpowiednie dla różnych środowisk pracy, więc musisz zastanowić się, która z nich jest odpowiednia dla Twojej firmy.
Weź branżę spożywczą lub medyczną, w której higiena jest sprawą najwyższej wagi. W takim przypadku warto zainwestować w obudowę ze stali nierdzewnej o stopniu ochrony IP56 lub wyższym.
Naturalne właściwości antybakteryjne i antykorozyjne zapewnią przestrzeganie norm higieny, a stopień ochrony IP56 umożliwia korzystanie z osłony w mokrych i wilgotnych warunkach.
Podczas gdy digital signage pomaga zwiększyć wydajność i efektywność Twojej firmy, obudowy digital signage zapewniają jej efektywność i skuteczność przez dłuższy czas.
Zainstaluj Digital Signage na produkcji
Aby uzyskać informację jak zainstalować digital signage w swoim zakładzie produkcyjnym, zadzwoń pod numer 22 526 6149.