Jak Zwiększyć Liczbę Odwiedzin Na Drive Thru Dzięki Sieci Digital Menu Board?
Jeśli jesteś w branży fast-food, będziesz wiedział, że obecnie coraz popularniejsze stają się restauracje typu drive thru z zewnętrznymi menu boardy.
Jeżeli opierasz się pokusie, by nie wydać pieniędzy na cyfrową tablicę menu, nieprzekonany myślenie, że cyfrowe menu nie może naprawdę dodać wartości do twojej restauracji drive thru. Jesteś w błędzie...
Nazwij to przeczuciem, ale twoim największym sprzeciwem wobec drive thru digital menu board jest koszt, prawda? Tak naprawdę digital signage nie jest tani. Jednak prawdą jest również, że 60-70 procent sprzedaży fast food odbywa się poprzez „okno” na drive thru. Prawdopodobmie myślisz teraz „I co z tego?”
Faktem jest, że bez digital menu board na stacjach drive thru , nie masz absolutnie żadnego wpływu na decyzje zakupowe ponad dwóch trzecich swoich klientów. Jeśli zastanawiałeś się, jak zwiększyć sprzedaż fast foodów, przejście na technologię cyfrową będzie złotym biletem do zwiększenia zysków.
Zbadajmy zachowania klientów jeszcze bliżej, około 57 procent klientów zamawia hamburgera przez okno na drive thru. Tymczasem 40 procent klientów meksykańskiech restauracji decyduje się na użycie drive thru i 38 procent klientów w restauracjach chicken fast food używa drive thru.
Co to wszystko oznacza dla Ciebie? W obliczu przytłaczających dowodów na to, że przejazd pzez drive thru jest hotspotem dla miłośników fast foodów, a więc pytanie nie powinno brzmieć, czy stać cię na inwestycję w cyfrową tablicę menu, tylko , czy możesz sobie na to nie pozwolić?
W jaki sposób sieć Digital Menu Board może dodać wartości w restauracjach Drive Thru?
Patrząc na to z perspektywy biznesowej, prawdopodobnie nie myślisz o korzyściach, jakie może przynieść sieć digital menu na stacjach fast-food. Teraz bez wątpienia obliczasz ryzyko i czy zauważysz zwrot z inwestycji, jeśli zdecydujesz się wdrożyć cyfrowe menu na drive thru.
Dzięki digital signage na drive thru zyskujesz o wiele więcej niż zwiększoną rentowność, poprawiasz również wydajność operacyjną.
Co ważniejsze, poprawia wrażanie klientów, które w branży, w której stawka jest wysoka pod względem angażowania w wyborze fast foodu, cyfrowe menu na drive thrue może przyczynić się do zdobycia lojalnego klienta lub utratą na rzecz konkurencji.
Jako długoterminowa strategia, digital signage na drive thru zapewnia stabilne i spójne wyniki pod względem zwiększania sprzedaży żywności fast food. Podobnie, wdrążając system digital na drive thru przyciągnie więcej klientów, jednocześnie dodając wartość do restauracji szybkiej obsługi w następujący sposób:
#1 — Zaangażowanie klienta
Przez chwilę wyobraź sobie, że odwiedzasz fast food i decydujesz się na użycie drive thru. W swoim podejściu masz do wyboru dwa pasy... Ścieżka 1 ma stare, papierowe tablice menu, które są trudne do odczytania i zajmuje wieki, aby zamówić to, co chcesz.
Z drugiej strony linia nr 2 ma jasne, żywe, interaktywne wyświetlacze z obrazami o wysokiej jakości, które wyglądają apetycznie. Wybór tego, co chcesz, jest prosty i przyspieszy proces zamawiania szybciej, niż się spodziewałeś.
Co brzmi bardziej zachęcająco? Chodzi nam o to, że prezentacja to siła, jeśli chodzi o zaangażowanie klientów. Przyciągające wzrok, łatwe do odczytania menu pomaga klientom szybciej wybrać posiłek.
Hipotetycznie powinno to przyspieszyć proces zamawiania i umożliwić twojemu fast foodowi szybsze przetwarzanie większej liczby zamówień na godzinę.
#2 — Zmiany w menu są łatwiejsze
Jeśli twoja restauracja szybkiej obsługi chce zmienić ceny, dodać lub usunąć element z menu, to digital menu boards znacznie to ułatwiają.
Nie tylko oszczędzasz pieniądze, czas, ale również jesteś w stanie prezentować klientom zaktualizowane menu w rzeczywistym czasie. Możesz również przełączać między menu śniadaniowym, obiadem i kolacją w całej sieci restauracji, zwiększając efektywność operacyjną.
#3 — przedsprzedaży, sprzedaży krzyżowej i sprzedaży dodatkowej
Drive Thru Menu boardy dają moc wpływania na procesy zakupowe fast food w sposób, w jakie drukwane menu nie mogą konkurować. Możesz wykorzystać impulsy kupowania klientów za pomocą cyfrowych wyświetlaczy menu, które kierują klientów w stronę pozycji z wysokimi cenami , specjalnych ofert sezonowych lub ofert ograniczonych czasowo.
Wartość cyfrowych tablic menu na drive thru jest taka, że umożliwiają interaktywne wyświetlanie wielu elementów menu, bez zbytniego zagracenia. Daje Ci to swobodę i elastyczność w tworzeniu bardziej kreatywnych menu, ułatwiając tym samym klientom fast food wybór, tego czego chcą, zamiast mrużenia oczów, aby odczytać menu.
#4 — Wizerunek marki
Drive thru digital menu boards poprawią wizerunek Twojej marki, zwiększając ruch na drive thru, przyciągając nowych klientów i zachowując lojalność obecnych. Nie ma lepszego sposobu, aby przekazać klientom, że myślisz przyszłościowo, fast food łączy poprzez wdrażanie zewnętrznych tablic cyfrowych menu na drive thru.
Klienci kochają wyświetlacz cyfrowe, w rzeczywistości 29.5 procent właścicieli restauracji szybkiej obsługi mówi, że cyfrowe wyświetlacze menu mają bezpośredni wpływ na zakup, według SignStix.
Tymczasem badanie National Restaurant Association ujawniło, że 41 procent osób w wieku 18-34 lat wybiera restauracje szybkiej obsługi w oparciu o dostępność technologii cyfrowej.
Jeśli to nie jest wystarczający dowód na to, że cyfrowe wyświetlacze sa warte na zainstalowaniu na drive thru, to nie wiemy, co jest. Digital wyraźnie przyciąga właścicieli restauracji fast food, więc jeśli dasz im motywację, przyjdą.
Większy ruch w ruchu to... zwiększone przychody, szybki zwrot z inwestycji, większe rozpoznawalność marki i większa lojalność klientów.
Wszystkie te korzyści z pewnością dadzą akcjonariuszom, potencjalnym inwestorom i właścicielom restauracji szybkiej obsługi coś do myślenia...
Aby przedyskutować koncepcję rozwiązań digital signage dla Twojego fast foodu, zadzwoń pod numer 22 526 6149.