Czy kwestia kandeli i nitów wprawia Cię w zakłopotanie? Masz wątpliwości dotyczące zalet rozwiązań digital signage o wysokiej jasności? Tak firma Armagard uzasadnia korzyści bardzo jasnego ekranu…
Zwolennicy rozwiązań digital signage mają wątpliwości dotyczące monitorów o wysokiej jasności, podobnie jak Ty. Ekrany o wysokiej jasności noszą podobne piętno, co telewizory o wysokiej rozdzielczości. Czy naprawdę istnieje różnica w tym, co można zobaczyć na ekranie?
Oglądając ulubiony program w telewizji na kanale standardowym, postanawiasz przełączyć się na kanał HD, jednak Twoim zdaniem niewiele się zmieniło. Lub oglądasz ten sam film na blu-ray i DVD i masz wątpliwości, czy jakość jest inna?
Obraz wygląda tak samo dla oka ludzkiego i zaczynasz zastanawiać się nad stanem swojego wzroku. Skądś to znasz?
Podobny scenariusz dotyczy rozwiązań digital signage o wysokiej jasności, gdy klienci poddają w wątpliwość prawdziwość oświadczeń dostawców rozwiązań digital signage na temat możliwości bardzo jasnych ekranów.
Dzwonek alarmowy zaczyna rozbrzmiewać, gdy dostawcy rozwiązań digital signage wyolbrzymiają na temat ekranów o wysokiej jasności.
Czy trudności w sprzedaży rozwiązań digital signage o wysokiej jasności to powód do stosowania sztuczek w postaci bombardowania zwolenników żargonem, aby nakłonić ich do wydania większej kwoty?
Wszystkie fakty na temat kandeli i nitów brzmią imponująco, nie masz jednak pewności, co one oznaczają. Czy rozwiązania digital signage o wysokiej jasności są niezbędne dla Twojej firmy? Od czego zacząć?
Dla przeciętnego klienta rozwiązań digital signage nity i kandele są nieważne. Jeśli jednak chcesz wiedzieć, co to jest nit, oto definicja techniczna:
„Jednostka pomiaru jaskrawości lub intensywności widzialnego światła, gdzie nit jest równy jednej kandeli na metr kwadratowy. Nity są stosowane w celu pomiaru jasności ekranów”.
Jasne jak słońce? Chyba nie? Dla laika informacja, że nit to termin stosowany w odniesieniu do oświetlenia w celu pomiaru jasności ekranu wystarczy.
Tak naprawdę interesuje Cię, czy faktycznie warto się tą kwestią zajmować, prawda? Stwierdzamy, że definitywnie tak, jeśli realizujesz projekt z użyciem rozwiązania digital signage, wymagający montażu systemu w miejscu stale wystawionym na działanie słońca.
Jakie są zalety rozwiązań digital signage o wysokiej jasności?
Cytując uznanego na świecie producenta ekranów, firmę Samsung, rozwiązanie digital signage o wysokiej jasności może emitować o trzy razy więcej światła niż standardowe rozwiązanie digital signage. Dlaczego ma to znaczenie?
Prawdopodobnie przydarzyło Ci się kiedyś, że oślepiające słońce wpadło przez okno, podczas gdy oglądałeś telewizję? Widzisz wyłącznie własne odbicie, a nie to, co znajduje się na ekranie, prawda?
Dzieje się tak dlatego, że ilość światła skierowanego na ekran przekracza jasność samego ekranu. Jasność emitowana przez telewizor nie jest równa światłu skierowanemu na ekran. Otrzymujesz dwa konkurujące ze sobą źródła światła, co skutkuje oślepiającym blaskiem i odbiciem.
Bez względu na to, jak bardzo zwiększysz jasność swojego telewizora, nadal nie widzisz ekranu.
Podobny scenariusz ma miejsce w przypadku zewnętrznego totemu LCD wystawionego na działanie słońca. Standardowe ekrany LCD nie nadają się do stałego wystawienia na działanie słońca. Z tego względu osoby spoglądające widzą wyłącznie lustro, bez względu na to, co jest wyświetlane na ekranie.
Aby zobaczyć, co jest na ekranie, widz musi podjeść blisko, a nawet wtedy trudno cokolwiek zobaczyć.
Zamiana standardowego ekranu na ekrany o wysokiej jasności to zmiana zasad gry pod względem utrzymania widoczności w jasnych lokalizacjach.
Jeśli wiesz, że zewnętrzny totem LCD będzie umieszczony przez większość dnia na słońcu, zapewnienie widzom najlepszej widoczności z pewnością musi stać się priorytetem.
I wreszcie musisz zastanowić się, czy zewnętrzny totem LCD o wysokiej jasności będzie dla Ciebie korzystny. Prawdziwe pytanie brzmi: czy zapewni korzyść klientom? Odpowiedź brzmi „tak”, ponieważ zwiększy widoczność prezentowanych treści.
Jeśli potencjalny klient musi podejść blisko, aby przeczytać informację, a nie ma do tego motywacji, pójdzie dalej. Jeśli jednak przyciągniesz odpowiednio szybko jego uwagę, istnieje większa szansa na zachęcenie go.
Korzyścią rozwiązań digital signage o wysokiej jasności jest to, że zapewniają one korzyści dla klientów. Poprawiasz ich wrażenia dot. rozwiązań digital signage, utrzymujesz długotrwałą widoczność, zapewniasz rozwiązanie, której jest niezawodne, spójne i zawsze widoczne, co poprawia Twoją reputację.
Pod względem zapewnienia wyjątkowych wrażeń dla klienta ekrany o wysokiej jasności zapewniają korzyści firmom montującym rozwiązania digital signage na słońcu.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.