Zarabiaj więcej, oszczędzaj więcej i korzystaj z różnorodnych opcji przekazu dzięki rozwiązaniom digital signage dla kin.
„Cóż Armagard, popraw mnie, jeśli się mylę, ale moim zdaniem kina na całym świecie są pełne dużych ekranów, dlaczego więc multipleksy miałyby płacić za rozwiązania digital signage dla kin?”
Dobre pytanie. Odpowiedź jest prosta: rozwiązania digital signage stosowane w kinach oferują mnóstwo możliwości przekazu, których nie posiadają duże ekrany.
Czy zauważyliście, że duże ekrany są rzadko stosowane do promocji Waszego multipleksu? Poza okazjonalnym ostatnim wezwaniem do holu w celu zakupu przekąsek i napojów lub szybkim sprawdzeniem miesięcznego karnetu kinowego duże ekrany nie pełnią zbyt wielu zadań w kinie.
Rozwiązania digital signage dla kin mogą to jednak zmienić. W przeciwieństwie do dużych ekranów rozwiązania digital signage dla kin robią więcej, aby dotrzeć do odbiorców. W jaki sposób? Poprzez zapewnienie platformy do komunikacji wielu przekazów.
Co rozwiązania digital signage dla kin mogą zrobić dla Ciebie?
Oferują możliwość zmiany przekazywanych treści. Powiedzmy, że zastanawiasz się nad zamontowaniem sieci 20 ekranów cyfrowych. Każdy z nich może przekazywać inną treść w tym samym czasie.
Wyobraź sobie… w ramach całego multipleksu – od momentu otwarcia, aż do zamknięcia – rozwiązania digital signage mogą spełniać wszystkie te zadania jednocześnie:
- Promocja ofert specjalnych.
- Wyświetlanie cen biletów.
- Odtwarzanie zwiastunów filmowych.
- Przekazywanie informacji na temat miejsc.
- Wyświetlanie najnowszych informacji ze stron mediów społecznościowych multipleksu.
- Prezentacja najnowszych wiadomości o kinie – otwarcie nowego kina? Zwiększenie liczby miejsc? Zamontowanie nowego ekranu 3D? Informowanie odbiorców.
- Promowanie lokalnych firm – kolejny wspaniały sposób na generowanie dochodu przez kino – wynajem rozwiązań digital signage dla kin.
- Prezentacja wydarzeń specjalnych – organizacja festiwalu filmowego? Oczekiwanie na gości specjalnych? Korzystanie z rozwiązań digital signage dla kin w celu zwiększania zainteresowania.
- Zapewnianie wskazówek – kierowanie widzów w odpowiednie miejsca na pokaz filmów lub stosowanie systemu kierującego do wyjść na wypadek sytuacji awaryjnej.
- Działanie jako kiosk samoobsługowy, umożliwiający klientom zakup biletów, sprawdzanie godzin pokazów lub składanie zamówień na żywność i napoje, a także pełniący rolę „dodatkowego członka personelu” podczas godzin szczytu.
Lista zastosowań rozwiązań digital signage dla kin jest nieograniczona, oferując mnóstwo możliwości jak najlepszego ich wykorzystania oraz docierania do odbiorców w dowolny sposób.
Skorzystaj z rozwiązań digital signage dla kin w maksymalnym zakresie
Na początek totem LCD zewnętrzny. Umieszczenie ekranów cyfrowych przy wejściu zwiększy siłę przekazu do odbiorców, prezentując kino jako miejsce, które korzysta z ery cyfrowej i odchodzi od drukowanych, nudnych plakatów.
Stwórz wyjątkowe doświadczenia dla klienta, stosując totem reklamowy LCD lub plakaty cyfrowe digital posters. Nie tylko docierasz do odbiorców w zupełnie nowy sposób, lecz także ograniczasz koszty, zmniejszając wydatki na plakaty drukowane.
Ponadto eliminujesz pracochłonny proces usuwania plakatów w celu ich wymiany i oszczędzasz czas pracowników, ponieważ treść wyświetlaną na rozwiązaniach digital signage można zmienić w szybki i łatwy sposób.
Umieszczenie wewnętrznych rozwiązań digital signage w kluczowych lokalizacjach, na przykład jako kiosku z żywnością, może pomóc zwiększyć sprzedaż dzięki promocji posiłków specjalnych i sprzedaży droższych produktów.
Stosowanie rozwiązań digital signage zapewnia kreatywność w zakresie treści. Korzystaj z ekranów do wyświetlania obrazów JPEG, filmów wideo lub odtwarzania dźwięku.
Treści prezentowane odbiorcom nie muszą zawsze posiadać jednakowego formatu, w przeciwieństwie do skromnych, drukowanych plakatów.
Rozwiązania digital signage dla kin zapewniają większą swobodę i elastyczność przekazywania treści w całym tętniącym życiem kompleksie. W porównaniu z zainwestowanymi kosztami zwrot jest znaczny, ze względu na dochód generowany w wyniku:
- Zwiększonej sprzedaży biletów.
- Zwiększonej sprzedaży towarów.
- Zwiększonej sprzedaży przekąsek.
- Możliwości wynajmu – nieużywane ekrany można udostępnić reklamodawcom chcącym dotrzeć do widzów za odpowiednią opłatą.
Aby przyciągnąć jak największą ilość kinomaniaków, zastosuj rozwiązania digital signage i osiągnij oszałamiający sukces.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.