Czy Twoja firma jest świadoma kwestii ochrony środowiska? Nie masz pewności, czy totem LCD zewnętrzny jest przyjazny dla środowiska? Być może ten tekst rozwiąże Twój dylemat…
Zastanawiasz się nad odejściem od reklamy papierowej na rzecz nowocześniejszych nośników, prawda? Właśnie dlatego tu jesteś? Wybrałeś już rozwiązania online, jednak nie docierasz do klientów miejscowych. Wiesz, do klientów, którzy lubią odwiedzać ulice handlowe lub centra handlowe.
Znasz wyłącznie jeden sposób dotarcia do tych odbiorców poprzez platakty lub billboardy, wymagające olbrzymiej ilości papieru i generującej jeszcze większą ilość odpadów – to skaza na „ekologicznej” reputacji Twojej firmy.
Postrzegasz zewnętrzny totem LCD jako rozwiązanie i bez wątpienia stworzyłeś własną „listę zastrzeżeń” wyglądającą mniej więcej w ten sposób:
- Rozwiązania digital signage zbyt wiele kosztują
- Ich konserwacja wymaga zbyt wiele wysiłku
- Moja firma jest zbyt mała, aby przejść na rozwiązania cyfrowe
Teraz coś jeszcze utrudnia przejście na rozwiązania digital signage, co prawdopodobnie dodatkowo zwiększa listę zastrzeżeń. Zastanawiasz się nad wpływem na środowisko zewnętrznego totemu LCD, prawda? I pytasz, czy rozwiązanie to jest ekologiczne?
Zadajesz niewłaściwe pytania dotyczące zewnętrznego totemu LCD
Czy możemy Cię o coś prosić? Zapomnij o tych pytaniach, są niewłaściwe. W porównaniu z reklamą papierową totem LCD zewnętrzny jest znacznie bardziej ekologiczny.
Z tego względu lepsze pytanie – biorąc pod uwagę korzyści dla Twojej firmy – brzmi „czy totem LCD zewnętrzny wpłynie na poprawę obecnego wpływu na środowisko w porównaniu z metodą reklamy papierowej?”
Odpowiedź powinna brzmieć „tak” i to wszystko, co ma znaczenie w odniesieniu do działalności. W końcu wszystko co zmniejsza wpływ na środowisko naturalne jest olbrzymim plusem, włączając rozwiązania digital signage.
Totem LCD zewnętrzny a reklama drukowana – wojna ekologiczna
Wyobraź sobie, że wydrukowałeś 1 000 plakatów w ramach nowej kampanii promocyjnej, na które czekałeś kilka tygodni. Rozpakowałeś opakowania, wyjąłeś pierwszy plakat i od razu dostrzegasz katastrofalny, uderzający w oczy błąd.
Plakaty lądują na wysypisku, a Ty musisz zamówić kolejne wydruki. To poważne marnotrawstwo papieru.
W przypadku błędów w treści zamieszczanych na rozwiązaniach digital signage nie ma aż takiego problemu – treść można szybko edytować bez większych szkód dla środowiska. Pytanie. Co robisz z plakatami po zakończeniu kampanii?
Czy oddajesz je do recyklingu? Wyrazy uznania, jeśli tak jest. Istnieją jednak szanse, że są one wyrzucane wraz z ogólnymi odpadami i lądują na wysypisku śmieci.
Pomyśl o restauracji szybkiej obsługi z ponad 100 oddziałami na całym świecie. Każdy oddział nadal korzysta z plakatów do zamieszczania menu. Telefon z biura głównego: „dodajemy nowe pozycje do menu i należy zmienić plakaty”. To duża ilość papieru do wyrzucenia i dodatkowe tyle, aby zastąpić poprzednie plakaty.
Weźmy pod uwagę ulubioną restaurację szybkiej obsługi, wyobraźmy sobie ten scenariusz, a następnie pomyślmy, jak często dodają oni nową pozycję do menu. To może być co tydzień, co miesiąc i za każdym razem, gdy wprowadzają ofertę promocyjną.
Bez względu na częstotliwość, z jaką zmieniane są te menu, czy możesz wyobrazić sobie ilość zużywanego papieru w roku w wyniku zwykłej wymiany plakatów z menu raz w tygodniu lub miesiącu? To dość dużo!
Biorąc pod uwagę ten przykład, rozwiązania digital signage stają się oczywistym wyborem pod względem ekologiczności, natychmiast eliminując kwestię odpadów papierowych.
Ha, jednak papier można poddać recyklingowi, co jest dobre dla środowiska
Tak. Nadal jednak istnieje wpływ recyklingu na środowisko. Wyrzucasz plakaty co tydzień lub co miesiąc w sposób odpowiedzialny. To wspaniale. Pomyśl teraz, w jaki sposób odpady trafiają do zakładu recyklingu.
Bez wątpienia są odbierane przez pochłaniającą paliwo ciężarówkę, emitującą spaliny przez całą drogę do centrum recyklingu.
Jeśli wyrzucasz takie odpady raz w tygodniu lub miesiącu, konsekwencje dla środowiska są znacznie gorsze niż przewiezienie sieci rozwiązań digital signage zaledwie raz do danej lokalizacji.
Ponadto urządzenia stosowane do sortowania materiałów recyklingowych i wykorzystania ich do innych zastosowań zużywają wiele energii.
Nie twierdzimy jednak, że totem LCD zewnętrzny jest w 100% ekologiczny
Nie ma rzeczy w 100% ekologicznych, sugerowanie więc, że jest tak w przypadku zewnętrznego totemu LCD byłoby absurdem. Jest to jednak znaczna poprawa w porównaniu z papierowymi metodami reklamowymi.
Tak. Ekrany LCD wymagają znacznej ilości energii do działania. Postęp technologiczny sprawia jednak, że ekrany LCD stają się bardziej wydajne.
W rzeczywistości ekrany LED stanowią ekologiczną alternatywę dla ekranów LCD. Zużywają one mniej elektryczności i mają dłuższą żywotność, co oznacza, że unikają one wysypisk śmieci przez znacznie dłuższy okres.
Co więcej, trwałość ekranów LCD można dodatkowo zwiększyć, wprowadzając totem digital signage.
Obudowa działa, chłodząc ekrany przy użyciu wentylatorów i innych urządzeń chłodzących, zapobiegając usterkom i niedopuszczając do ich wyrzucania przed końcem okresu żywotności. To z kolei zmniejsza wpływ na środowisko w perspektywie długoterminowej.
W przyszłości rozwiązania digital signage staną się Twoim sprzymierzeńcem
W porównaniu z gnieceniem niekończących się ryz drukowanych plakatów rozwiązania digital signage to gigantyczny krok w kierunku zmniejszenia wpływu firmy na środowisko naturalne.
Nadchodzą dni, gdy firmy będą surowo karane za nieprzestrzeganie wytycznych dotyczących ochrony środowiska i obejmuje to nadmierne zużycie papieru.
Jeśli myślisz, że świat nie traktuje poważnie kwestii ochrony środowiska, mylisz się. Bez wątpienia czytałeś o najnowszej sadze dotyczącej firmy Volkswagen – giganta produkcji samochodów. Jeśli jednak nie, firma ta została niedawno przyłapała na oszustwie podczas testów poziomu emisji spalin.
Wpływ ludzkości na środowisko staje się dużym problemem dla liderów światowych w ostatnich latach i pomimo że możesz myśleć, że „wygłaszają oni kazania”, mają jednak zdolność wymuszenia na Twojej firmie zgodności z wytycznymi dotyczącymi ochrony środowiska.
Jeśli potrzebujesz bodźca, aby przejść z reklamy papierowej na cyfrową, weź pod uwagę przyszłe wymagania stawiane przed Twoją firmą, dotyczące zapewnienia zgodności z tymi przepisami. Dzisiaj Volkswagen, a jutro może to być Twoja firma.
Totem LCD zewnętrzny stanie się Twoim ekologicznym sprzymierzeńcem oraz inwestycją, która będzie kosztować mniej niż jakakolwiek grzywna, która uderzy w Twoją firmę w przyszłości, w miarę jak rządy światowe będą podejmować zdecydowane kroki w kwestiach ekologii.
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.