Koszt? Uważasz, że to nie dla Ciebie? Uważasz, że Digital Signage jest przereklamowany? Jeżeli nie udało Ci się znaleźć uzasadnionego powodu do zakupu Digital Signage, przeczytaj poniższe informacje…
Chcesz zainwestować w Digital Signage, ale coś Cię powstrzymuje przed sfinalizowaniem tego planu. Chcesz znaleźć powód do jego zakupu, ale jak do tej pory brakuje Ci przekonania. Zatem — tak szczerze mówiąc — co Cię powstrzymuje i czy Twoje obiekcje wobec Digital Signage są uzasadnione?
Czy jedna z nich dotyczy kosztu Digital Signage?
Rozglądasz się za ofertami i dochodzisz do wniosku, że cena Totemu Reklamowego LCD znacznie przekracza budżet w Twojej firmie niezależnie od tego, w którym dziale o niego zapytasz.
Wiemy, że koszty są głównym powodem, dla którego firmy nie decydują się na zakup Digital Signage, ponieważ niezwykle trudno jest w nich uzasadnić taki wydatek.
Nie będziemy kłamać — koszt przejścia na reklamy wyświetlane cyfrowo nie jest niski, ale użytkownicy muszą sobie zadać pytanie, dlaczego akurat tego oczekują od takiej usługi.
Na chwilę odłóżmy na bok rozmowę o Digital Signage. Czy promowanie Twojej firmy także jest tanie? Prawdopodobnie robisz jedną lub więcej z poniższych rzeczy:
- reklamujesz ją w Internecie,
- korzystasz z reklamy drukowanej [tj. w gazetach, pismach branżowych itd…],
- reklamujesz ją na plakatach,
- wykupujesz reklamy telewizyjne i radiowe,
- korzystasz z usług agencji, która zajmuje się obsługą reklamową Twojej firmy,
- reklamujesz się na wystawach,
- korzystasz z reklamy kinowej.
Lista jest bardzo długa, ale chodzi nam o to, że każda z tych metod pociąga za sobą nawracające koszty. Sprawdź konto bankowe — możliwe, że przez ostatni rok kwoty wydane na reklamę przekraczają koszt zakupu Digital Signage.
Jednak jeżeli płacisz za reklamę co miesiąc, nie zauważasz tego kosztu, ponieważ wydaje się nieznaczny. Dopiero kiedy zsumujesz całkowitą kwotę wydaną w ciągu roku, osłupiejesz na jej widok i zaczniesz szukać sposobów na ograniczenie wydatków na reklamę.
Zakładamy, że to koszt zniechęca Cię do zakupu Digital Signage, ponieważ widzisz jedną dużą i pełną kwotę, którą trzeba zapłacić z góry. Widzisz wyłącznie liczbę zer w ofercie i odrzucasz pomysł zakupu Digital Signage, ponieważ jest dla Ciebie za drogi. Dobrze myślimy?
Ale wystarczy zestawić cenę z oferty z kwotą rocznych wydatków na reklamę. Co widzisz? Czy Digital Signage jest rozwiązaniem problemu redukcji kosztów?
Rzecz w tym, że w przypadku zainwestowania w Totem Reklamowy LCD ta duża, przerażająca pełna kwota, którą płaci się z góry, stanowi większość inwestycji.
Błagamy naszych klientów, aby zmienili swój sposób myślenia z „Za chwilę wydam mnóstwo pieniędzy” na „Digital Signage pozwoli mi na pomnażanie pieniędzy”.
„W jaki sposób pozwoli mi na pomnożenie pieniędzy?”
Świetnym sposobem generowania dochodów z Digital Signage jest udostępnianie go innym firmom. Nierzadko zdarza się, że firmy wynajmują swoje wyświetlacze Digital Signage sprzedawcom, stronom trzecim i firmom sąsiadującym.
Digital Signage raczej nie jest dla nas
Dlaczego? Twierdzisz tak na podstawie rozmiaru swojej firmy? Digital Signage sprawdza się w przypadku każdej działalności, ale może zniechęciło Cię to, że sprzedawca próbował sprzedać Ci 20 ekranów, a Ty masz niezależny sklep z ograniczoną powierzchnią?
Czy wydaje Ci się, że Digital Signage musi być jakąś olbrzymią siecią ekranów, którą trudno zainstalować i obsługiwać? Cóż, tak jednak nie jest…
Jeden ekran Digital Signage na wystawie w sklepie może być tak skuteczny jak 50 ekranów na stadionie, ale wszystko polega na tym, żeby patrzeć na to urządzenie z punktu widzenia swoich potrzeb, a nie przyglądać się, co robią wszyscy inni.
Jeżeli zyskujesz klienta, który składa duże zamówienie w Twoim sklepie, a Ty wiesz, że w magazynie nie masz zapasów, aby móc zrealizować to zamówienie, czy mówisz „To nie dla nas”? Nie — robisz wszystko, aby spełnić wymagania klienta.
Ta sama zasada dotyczy Digital Signage. Nie wykluczaj swojej firmy tylko dlatego, że nie masz takiego samego budżetu czy takiej samej powierzchni sprzedażowej jak Tesco.
Digital Signage może się również sprawdzić w Twojej firmie, nawet gdyby miało się to ograniczać do cięcia kosztów reklamy.
W równym stopniu nie musisz się też martwić, że Digital Signage jest trudny w obsłudze. Na przykład Monitory Reklamowe LCD firmy Armagard mają ekran i w budowany odtwarzacz multimedialny.
Wystarczy zapisać treść, np. zdjęcia, film wideo czy plik dźwiękowy, na karcie pamięci, umieścić ją w odtwarzaczu multimedialnym i wyświetlić na ekranie — to proste.
Uważam, że Digital Signage jest przereklamowany
Może i tak, każdy ma prawo do własnego zdania, ale wokół nas istnieje rzeczywistość, od której nie ma ucieczki, a na całym świecie stawia się na cyfryzację.
Kiedy podróżujesz pociągiem, wszędzie tam, gdzie spojrzysz, ludzie korzystają z usług cyfrowych. W smartfonach, tabletach, a nawet w miejscu, do którego jedziesz, są ekrany cyfrowe.
Tak, może Ci się wydawać, że są one przereklamowane, ale nie pozwól, aby Twoja osobista preferencja stawała na drodze temu, co obecnie jest popularnym trendem.
W końcu z pewnością liczy się dotarcie do maksymalnej liczby docelowych odbiorców i osiąganie większych zysków. Jeżeli pomoże w tym Digital Signage, tak naprawdę po co rezygnować z jego zakupu?
Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.